Allemaal toegevoegd
Is hier trouwens iemand die in Barcelona woont? Ik heb een vriend die altijd postcards vanuit barca stuurt en dat vind ik extra leuk
Mijn code is K6C7D6DJ2
Ja, dat ben ik!
Ah, zo leuk!!
Zijn er nog mensen actief? Ik moest een nieuw account
187437266877
Heb je toegevoegd. Mijn naam begint met hej
Ook toegevoegd, username eindigt op 7
Zit Cadanda hier? Want we moeten eigenlijk even een tijd afspreken voor een cadeautje zodat we een eitje kunnen aanzetten
Tegenwoordig krijg je een keuze voor een ei, je hoeft dus niets meer af te spreken.
Ik heb een paar uit dit topic toegevoegd. Mijn code is 016683355643.
Ik heb je een verzoek gestuurd (naam is hetzelfde als hier op het forum), moest nog een nieuwe vriend toevoegen als special research ook
255694828099
Zijn er hier mensen actief? Ik ben weer wat aan het spelen geslagen. Ik beloof niet iedere dag cadeaus maar doe m’n best. Met periodes gaat dat goed haha. Voeg me maar toe als je dat leuk vind!
Ik heb je toegevoegd!
Hoi! Ik heb een vraagje: ik merk dat ik bij sommige vrienden cadeaus heb gestuurd, maar dat ze ze niet open maken ondanks dat ze wel online zijn. Zit daar een tactiek achter ofzo?
Geen plek voor items?
Geen idee! Ik ruim m’n items altijd netjes op om plek te houden voor cadeaus
Ja, dat deed ik ook altijd!
Ik maak cadeaus niet meer open bij vrienden met wie ik al best friends ben, behalve als ik 7-km eieren wil en je erg ver weg woont (Nieuw-Zeeland, niet Drenthe ofzo).
Ik vergeet het. Of inderdaad te veel spullen.
Ja, dat idee had ik ook al! Zodra je besties bent valt er niet meer zoveel aan te verdienen ofzo?
Ik sta in ieder geval nog open voor nieuwe vrienden!
136861775343