Speelt iemand dit nog? Ik had even afleiding nodig en he nu een kleine verslaving weer haha
Ik nog steeds elke dag even. En als ik geen zin heb,speelt mijn zoon graag voor mij😁
Ik zit er weer helemaal in dankzij mijn buurmeisje die het graag speelt op mijn telefoon. Ben zelf meteen ook weer heel fanatiek
Ik speel nog! Zo haal ik m’n stappen ![]()
Ooh leuk! Ik vind het ergens een beetje genant maar speel dus nu veel in de great battle league
Weet niet of ik jullie als vrienden heb al maar mijn code is 150099587968
Ik heb je friend request gestuurd!
Ik heb je ook toegevoegd ![]()
Sinds ik in Japan ben speel ik weer. Moet wel wennen aan veel nieuwe of andere elementen binnen het spel zoals die dynamax enzo.
Ik speel een stuk minder, maar ik heb hem altijd op de achtergrond open staan. Hebben jullie ook ineens een enorme level boost gehad? Ik ben ineens level 47!
Hahahaha, ik wist helemaal niet dat hier een topic voor was, ik speel het sinds 2,5 jaar en voornamelijk om mezelf te motiveren m’n stappendoel te blijven halen iedere dag. Dus het is een wisselwerking.
@Pinkbeliever Klopt, er is sinds half oktober een update geweest waardoor het spel van voorheen hooguit level 50, naar level 80 is gegaan. Degene die level 50 waren kregen ook een boost naar level 70, vraag me niet waarom die levels dan zonder het completen van tasks moest zijn, maar ze kunnen iig zichzelf weer voor 10 levels uitdagen.
@Reader Je moet eens weten, ik ben het mede door een collega gaan spelen die vooral de buitenlandse Pokémon-events meepakte en daar dan op het werk over sprak. Een andere collega raakte er toen ook (weer) helemaal in en pakt nu ook die events mee. Ik doe soms mee in de stad waar ik werk als ik het event leuk genoeg vind, voornamelijk voor de gezelligheid en het is met pokemon toch net iets leuker om m’n stappendoel rond te krijgen, momenteel date ik ook de community ambassadeur, dus misschien houd ik er zelfs mijn toekomstige vriend aan over
Maar ik schrok ervan hoe actief dat nog steeds is, en van de leeftijdsverschillen, van jong tot gemiddeld tot oudere mensen die daarbij aanwezig zijn.
Mijn code staat trouwens in het eerste bericht, voor wie nog vrienden wil
Ik heb je toegevoegd.
Mijn tas is opeens veel groter? Vanmiddag kreeg ik nog een melding dat hij vol was en nu heb ik opeens plek voor 300 meer dan vanmiddag… is jullie rugtas ook gegroeid?
Klopt! Is een beloning voor de verhoogde levels van 2 wekwn terug, maar ging gisteren in.