Primark toppers

De basic vesten/ hoodies van de mannen afdeling zijn ook fijn vind ik! Vind die van de vrouwenafdeling inderdaad ook te kort.

3 likes

Wel in de Primark Dordrecht iig!

Ik vind de witte low cut katoenen sokjes met kartonnetje heel fijn! En de bh’s zonder beugel. En shortjes ook prima en jurkjes, hemdjes en blouses van katoen. Pyjama’s en katoenen sportshirts en broeken koop ik ook vaak daar.

Kut: sportbh van Primark. De lange broeken vind ik meestal ook kut, heel tekenend. En de panty’s zijn leuk voor 1x dragen

2 likes

Ik zweer bij deze shape panty!

4 likes

Zo veel heb ik niet van de primark maar deze vind ik wel ok:

  • trolley voor handbagage: 5 jaar geleden gekocht voor 17 euro. Ik gebruik die ongeveer 2x/maand, inclusief een paar kilometer ermee stappen maar afgezien van een beetje slijtage aan de wieltjes is die nog in perfecte staat. Het voelt niet aan als geweldige kwaliteit maar voor die prijs vind ik hem heel goed.
  • wattenschijfjes, gewoon die aan de wachtrij bij de kassa liggen. Ze zijn zacht en ze pluizen niet dus ok.
  • dikke pyjamabroeken van (nep?)flanellen stof. Ongeveer 10 euro per broek en ze gaan ook al jaren mee.

Afrader: kanten hipsters die op die tafels liggen. Bij mij krimpen ze in de was (ja ik volg de temperatuur van het etiket en ze gaan de droger niet in) en worden ze snel vaal/grauw.

3 likes

Ik vind de super high waisted skinny’s echt fijn. Heel hoog waardoor het bijna een broek en bh in één is en heel elastisch. Nadeel is dat ie geen voorzakken heeft, maar voor €11,- vind ik geen beter zittende broek. Voor €111,- trouwens ook niet, dus deze blijf ik kopen. Alleen is mijn lengtemaat (36) vaak uitverkocht, dat is wel irritant.

Edit: lengtemaat 34 bedoel ik. 36 hebben ze niet eens geloof ik.

7 likes

Ja!!! Ik ben absoluut geen Primark fan maar deze: all day everyday in de winter

2 likes

Nee valt wel mee dus haha. Ik zie lengtemaat 30 best vaak in de Primark geloof ik. Dus mocht je het nog niet geprobeerd hebben, dan kun je daar best even kijken :relaxed:

Even tussendoor: hoe spreek jij het uit?

Officiële uitspraak

Het is een Ierse keten en daar zeggen ze Priemark. Echter heet deze winkel daar Pennys omdat er in de UK al een winkel was met een soortgelijke naam: JC Penney. Buiten Ierland heet de winkel daarom Primark. Volgens Primark zelf spreek je het uit als Praaimark (zie hun website).

  • Priemark
  • Praajmark

0 stemmers

2 likes

Ik ben echt al lang niet meer in de primark geweest, maar koop altijd de zwarte enkelsokjes.

Ik ben ook heel blij met zo een strak zwart rokje. Ik heb zulke van de h&m, Hema, zalando ook geprobeerd, maar die van de primark schijnt niet door en zit ook net iets hoger in de taille. Weet niet of deze in het vaste assortiment zit, ik hoop van wel want ik ben bang dat de mijne na 2 jaar een beetje op is.

2 likes

Ik was net nog in een primark en heb niks gekocht. Vond alle stofjes lelijk en vies :frowning:

3 likes

De Super Cosy Tights zijn mijn favoriete panty’s in de winter! Zo zacht en lekker warm. Alleen heeft die van mij volgens mij altijd alleen maar S/M terwijl ik net L/XL moet hebben zodat ie niet afzakt. Beetje jammer :joy:

Al mijn favo spijkerbroeken komen bij de Primark vandaan, van die skinny waist nogwat broeken. En de strings vind ik ook altijd fijn zitten, die met 4 in een pakje zitten.

70E is dan weer net lastig :frowning: maar in Amsterdam is het BH stukje ook best klein!

2 likes

Ik vind het beddengoed ook top! Vind de stof ook fijn, niet zo synthetisch.

2 likes

In de winter leef ik van primark in de fleece pyjama’s, de fluffy socks en de 200 denier panty’s die zon fleece achtige binnenkant hebben

3 likes

Ja dit. Alleen de kussenslopen zitten bij mij echt heeeeel strak? Terwijl ik normale maten kussens heb maar ik moet echt die dingen met moeite in de sloop frotten


En verder bhs inderdaad. Die gaan bij mij zelfs langer mee dan dure. Sokken. Hempjes voor onder kleren. Chillbroeken/joggingbroeken. En vast nog wel meer waar ik nu even niet op kan komen. Ga vandaag nog naar eentje dus wellicht bedenk ik straks nog meer

1 like

Bij mij zwemmen mijn kussens in die slopen haha

1 like

Ik heb inderdaad de handdoeken van Primark. Ze hebben namelijk van die mega grote die ik echt heel fijn vind.

1 like

die grote wattenschijfjes pet honderd in een pak, echt de beste die ik ken en ook nog eens de goedkoopste
vind de getinte wenkbrauwgel ook heel fijn als je kleur er bij zit

4 likes

Heeft iemand van jullie ervaring met de ‘plakbh’s’? Ik zag ze laatst liggen maar durfde het niet aan, maar nu ik lees dat veel van jullie de bh’s wel fijn vinden is dit misschien ook wel ok

1 like