Primark toppers

Ik weet niet of er ik misschien over heen heb gekeken. Maar ik zag nog geen topic over toppers van de Primark.

Het assortiment van Primark wisselt natuurlijk best wel vaak. En toch zijn er stukken die ik elk jaar wel weer kan scoren!

Ik koop heel vaak de high waisted skinny jeans, simpele basic sweaters en de kleine tasjes.

4 likes

Zo’n pakje van 3 voor 5 euro? Die vind ik fijn! Koop ik standaard als ik daar ben. Chill topic dit trouwens. Primark heeft best chille dingen. (Alleen jammer dat het altijd zo’n teringbende is)

2 likes

Ik vind die halve sokjes heel erg fijn. Die per 3 verpakt zijn. Zijn voor een groot deel gemaakt van katoen en neemt dus meer zweet op dan die nylon dingen.

2 likes


Ik vind de geurstokjes van de Primark ook erg lekker ruiken, ik heb altijd de nog goedkopere versie (van €1.50) en ze gaan echt wel 3 maanden mee bij mij (vaak ook nog wel langer) ondanks dat er 6 weken op de verpakking staat. Heb gewoon een random geur van de website geplukt nu hoor haha. Koop meestal die met vanille. :heart:

4 likes

Elastiekjes, sokken, huidskleurige bh’s als je geen grote cupmaat hebt (eindelijk blij met m’n kleine tetten), hemdjes en ze hadden eerst goede beauty blender dupes maar die hebben ze weggehaald :neutral_face:

1 like

Ja 50 elastiekjes voor €1.50 ofzo zonder metaalstukje erin. Gaan ook altijd standaard mee als ik er ben haha. :heart:

3 likes

Jaa lekker voorraadje, raak ze toch altijd kwijt en ze zijn best stevig!

2 likes

Mag ik hier ook dingen noemen wat ik geen succes vind? Ik ben wat zwaarder en ik vind de meeste simpele hoodies (met of zonder rits) gewoon niet mooi zitten, te kort. :sob: Ondanks dat ik echt bijna de grootste maat pak (die ik normaal echt nooit nodig ben). Dat koop ik daar dus zelf nooit meer.

2 likes

Ja ik trek tegenwoordig maar gewoon wat random maten daar uit het schap. :’) Alleen beetje zeur dat je maar een paar dingen mee mag nemen het pashokje in.

1 like

:joy::joy:

Ik kocht ook altijd basic zwarte high waisted jeans van de Primark, maar ben daarmee gestopt toen ik merkte dat er vaak een vreemd geurtje aan hangt. Ik ruik het nu ook standaard als ik het (zwarte) broekenschap in de Primark voorbijloop. Heb jij daar geen last van? Is een geur die er na het wassen precies nog in blijft zitten.

Bedoel je die met die superzachte binnenkant? Die heb ik laatst gehaald en die zitten zooooo fijn.

1 like

Ja vies is dat he, mijn lievelingsbroek ruikt na 20 keer wassen nog steeds zo, beetje jammer.

1 like

@HvO ik weet niet welke cup je hebt maar ik heb fijne t-shirt BH’s van Primark in 75E

1 like

Ja, dit heb ik ook met 2 spijkerbroeken! Ik weet niet wat het maar het gaat er niet uit. Ik draag die spijkerbroek om die reden dus ook liever niet haha

:joy: oh, excuzes moi

Ik ben gek op hun beddengoed! De kussenslopen zijn wel van raar formaat, maar een beetje proppen en het past. Mijn moeder vindt de BHs voor grote maten heel fijn.

Oh en ik koop alleen daar nog sportkleding. De leggings gaan jaren mee

Ik koop er mijn korte sokjes, niet de normale maar de sportvariant. Ze zijn per 3 verpakt denk ik. Zakken niet af en zitten fijn.
Ook koop ik er van die plastic elastiekjes zonder ijzertje, heel goedkoop.
En topjes voor onder mijn shirts en jurkjes, van die zwarte tanktops.
Ik heb ook standaard een zwarte riem van de Primark en als die lelijk wordt koop ik een nieuwe.
Verder koop ik er ook vaak lange vesten, blijven best lang mooi.

Ik vind ook altijd dat ze leuke shirtjes hebben om in te slapen. Zo heb ik nu al een jaar ofzo een tshirt van de aristocats en die is nog steeds mooi. Ooit komt er een dag dat ik te oud ben voor dit soort onzin (of niet). :see_no_evil:

Ik wil vet graag nog één van Friends maar de meeste leuke dingen die ik voorbij zie komen op Instagram verkopen ze niet in NL.

Oh ja dat is ook wel een goeie, zou daar de volgende keer eens kijken.

2 likes