Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

1 van de redenen waarom ik ben geswitcht.

3 likes

Bij mij op kantoor zit een gast die FvD-lid is en hij wordt hier echt heel erg op aangekeken door alle collegaā€™s en ook door heel veel mensen uit hetzelfde pand die bij andere bedrijven werken.

Is het erg als ik dat stiekem best wel fijn vind?

(Kantoor is overigens echt niet heilig, worden genoeg flink politiek incorrecte dingen geroepen, maar FvD gaat iedereen - behalve die ene dan - echt te ver)

6 likes

Ik was gister echt een beetje bang om te gaan werken. Moest werken bij een brandweerkazerne en daar worden best wel eens racistische/seksistische opmerkingen gemaakt dus was bang voor enthousiaste reacties over de winst van FvD. Dan zouden er echt pittige discussies ontstaan. Maar, ze begonnen zelf over het niet bestaande programma en wat een enge vent het is. Gaf me toch wat vertrouwen in de mensheid:heart_eyes:

7 likes

Ja en ik vind het dus heel ergerlijk dat ze zich idd zo profileren als groene partij, dit jaar zelfs met t-shirts waar ā€˜klimaatdrammerā€™ op staat. Ik vind d66 verder op zich een prima partij maar stem er nooit op omdat ik soms de indruk heb dat ze zich als groen profileren om stemmers te winnen.

2 likes

Bertie Steur, die bekend werd door haar deelname aan Boer Zoekt vrouw en Expeditie Robinson , heeft een zetel in de provinciale Staten, meldt RTL Boulevard .

De boerin stond als lijstduwer op plek tien van de verkiezingslijst van de Partij van Zeeland en had niet verwacht zoveel stemmen te krijgen.

ā€œHet ging me er eigenlijk om dat de partij genoeg stemmen kreeg en nu heb ik er per ongeluk zelf heel veel gekregenā€, vertelt Steur in het programma.

Hoewel het voor de boerin onverwacht komt, is ze zeker van plan om zitting te nemen in de Provinciale Staten. ā€œIk heb begrepen dat ik het naast mijn werk kan doen, dus we gaan het wel zienā€, aldus Steur.

Source: https://www.nu.nl/achterklap/5805792/bzv-boerin-bertie-steur-heeft-zetel-in-provinciale-staten.html?redirect=1

7 likes

Ahum :raising_hand_woman:t3:

10 likes

Mike mag ook best in mijn dictatuur komen wonen. Kijken hoe die dat vindtā€¦

ā€œik geloof tot in het diepste van mijn intellectuele krullebolā€. Oh wauw.

16 likes

Ja inderdaad! Het wordt een ontzettend links vs rechts debat waarin iedereen zich aangevallen voelt. En FvD heeft dan inderdaad prima standpunten, maar de reden waarom er veel op baudet gestemd is voornamelijk omdat mensen niet het geld hebben of willen uitgeven aan keiharde klimaatseisen voor hun huis. Zij denken alleen aan hun portemonnee en aan hoe zij zichzelf eten kunnen geven met een minimum inkomen. Deze mensen wegzetten als gekken creƫert alleen maar meer tweestrijd in Nederland denk ik. Het ergste is alleen dat baudet zo ontzettend naar facisme neigt dat zijn stemmers niet inzien of willen inzien. Het lijkt me daarom beter het gesprek daarover aan te gaan.

In een ideale wereld zou ik ook willen dat de klimaattax voor bedrijven wordt geĆÆnvesteerd in subsidies voor het vergroenen van je huis of elektrische autoā€™s. Dan zal er denk ik minder weerstand zijn.

Mijn broer is 37 dus dit klopt wel haha

Kunnen we geen truien maken met
Gryllotalpa gryllotalpa erop

Das de wetenschappelijke naam van veenmol, is meteen duidelijk dat er een FFer voor je staat.

22 likes

ā€œIn de dagen daarna ā€“ onder de Nederlandse aanhang van alt-right ā€“ vermengen honderden geestdriftige berichten over de aanslag in Christchurch zich met de uitgelaten stemming over de aanstaande Statenverkiezingen die een groot succes beloven te worden voor Forum voor Democratie. Op 17 maart verschijnt op 4chan een forum met de titel ā€˜lavender revolutionā€™ ā€“ een ironische verwijzing naar Baudets voorliefde voor lavendel, waarop in minder dan vijf uur tijd meer dan 350 reacties verschijnen. Een van de veelal Nederlandse deelnemers legt de buitenlandse gasten bondig uit waarom FvD moet winnen: ā€˜Thierry Baudet neemt een sterk standpunt in tegen immigratie en is voor het behoud van Nederland als een witte natie. Hij is goed ingelezen over onderwerpen zoals de verschillen in IQ tussen rassen.ā€™ FvD is, schrijft hij, ā€˜onze partijā€™.ā€

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/-alsjeblieft-tien-doden-we-hebben-een-terroristische-aanslag-nodig-hoe-gebruikers-van-extreemrechtse-fora-reageerden-op-de-schietpartij-in-utrecht~bf72207c/

dood- en doodeng dit soort mensen.

1 like

Oooooh nu snap ik waarom John de Mol zijn bedrijf Talpa heeft genoemd

12 likes

Niemand kent Ron, Ron leeft al zijn hele leven in de schaduw van zijn broer Carlo. Ron had ƩƩn droom. Meedoen aan Wie is de Mol?. Elk jaar weer schreef hij hoopvol een brief of hij mee mocht doen, telkens was het een nee. Eindelijk, mocht Ron mee. Was nog niet aangekomen in Georgiƫ en vloog er alweer uit. Mocht zijn team hem redden, in de opera, maar dat deden ze niet. Ze lieten Ron vallen.

14 likes

Straks wordt SBS een Baudet Bolwerk. Dat zal die liegende elite van NOS/Volkskrant/RTLnieuws leren

1 like

42 likes

Maar dan weten ze ons meteen te vinden. Arme mods die dan een golf van boze, zure mensen moet tegenhouden :rofl:

2 likes

Jemig wat erg. Ook zo bizar dat deze mensen dus super selectief verouderd wetenschappelijk onderzoek aangehaald door Thierry meer vertrouwen dan de gigantische groep wetenschappers die het verschil in iq tussen rassen (en het uberhaupt bestaan van rassen) ontkrachten

3 likes

interessant gesprek ook

1 like

Zo naar dit, bah.

1 like