Ik heb volgende week een vergadering met de vader van Thierry
Heb enorm veel zin om te vragen: waar ging het mis?
Ik heb volgende week een vergadering met de vader van Thierry
Heb enorm veel zin om te vragen: waar ging het mis?
Op koninginnedag een keer lag de boot met Mark Rutte naast onze boot (ongeveer 2 uur lang want de gracht lag helemaal vol) en toen heb ik geroepen: Ik respecteer u als persoon en verder NIET. Misschien kunnen we daar iets mee hahah
Ik kan er niet heel veel over zeggen want volg de peilingen niet maar het lijkt erop dat veel FvD stemmers voormalig PVV stemmers zijn. Dus je hoeft niet bang te zijn dat het huidige aantal pvv zetels kan worden opgeteld bij een winst van FvD.
âIk vind wel dat hij heel moeilijke woorden gebruikt. Wat hij soms uitkraamt, zegt me niks. Zoals dat van die âuil die zijn vleugels spreidtâ. Ik ben ook maar gewoon mbo- geschoold. Ik heb tijdens zijn toespraak wat zinnen opgeschreven, die ga ik vanavond bij de koffie of borrel even Googelen.â
Echt een man van het volk hoor, die baudet.
Voetbal en politiek, je verwacht het niet snel samen maar ik vind deze vergelijkingen eigenlijk heel treffend.
https://www.dumpert.nl/mediabase/7649449/80d998ff/maurice_de_hond_over_nederland_na_de_verkiezingen.html
Ik zie het hier gebeuren, maar ook bij mij op facebook (van zowel de kant âlinksâ als ârechtsâ). De polarisatie tussen bepaalde groepen wordt steeds opvallender en ik vind het verontrustend. Als we niet meer naar elkaar willen luisteren (waarom stemt iemand op deze man? maar ook; waarom vinden andere mensen het milieu wel belangrijk?) is het einde zoek.
Thieme,
Klaver,
Marijnissen &
Jetten/Asscher
Hallo waar is Simons in deze?!
Misschien kunnen we een wat subtieler t-shirt ontwerpen. Ik zat te denken aan de lavendel kleurig t-shirt. Met een Latijnse quote, waarin forum eerst wordt aangeprezen maar waarbij in een vileine bijzin Thierry vergelijken wordt met een ezel en zijn aanhangers nog dommer dan het achtereind van een ezel. Ik denk dat Vergilius wel wat voorbeeldzinnen heeft hiervoor.
Oeps sorry. Ik ging even af op de PS.
Thieme,
Klaver,
Marijnissen&
Simons
Nog beter want drie vrouwen.
Vrees dat veel mensen dan toch zullen denken dat we juist aanhangers van fvd zijn haha
Het is natuurlijk megalastig te voorspellen wat er precies gaat gebeuren, maar een aantal geruststellende dingen.
Het totaal aantal stemmers voor (extreem)-rechts lijkt niet heel erg toegenomen. Ik vond dit zelf soort van geruststellend om te zien omdat odner andere door berichtgeving in de media deze partijen voor mijn gevoel samen op 60% zaten, terwijl dat helemaal niet zo is. Ondanks dat het mega-eng en naar is hoe groot ze ondanks alles zijn.
En inderdaad, zoals @anon76889665 zegt, toch aardig wat FvD stemmers komen van PVV, dus het is zeker niet zo dat je de huidige winst van FvD kan optellen bij het zetelaantal van PVV.
De volkskrant publiceerde gister een analyse van de speech. De uil van minerva is inderdaad zoals bovengezegd de uil van godin Minerva. Supergrappig artikel trouwens want als je het analyseert slaat zijn geblaat al helemaal nergens op!
In onze lokale krant stond een lijstje met uitleg van zân moeilijke woorden. Vond ik wel grappig
Hahah ja thanks maar ik wist wel waar het over ging. Het was niet mijn quote.
Oh ik las het verkeerd, sorry. Al is het artikel alsnog heel erg lachen!
Maar kijken daar echt de mensen naar die nu op fvd hebben gestemd?
Ik was laatst al opzoek naar een fvd versie van dit filmpje
https://youtu.be/484IkD8TWpg
Help kan een filmpje niet in een spoiler?
Maar die is er (nog) niet. Ik denk (hoop) inderdaad dat op deze manier een groot publiek wel wat kritischer was geweest dan alleen naar de stemwijzer te kijken en te denken goh wat een âverfrissende manâ die roept wat ik wil horen ondanks het en onhaalbaar is.