Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

Vrienden van mij wonen die zaal. Ze twijfelen tussen een bom en een gierkar

2 likes

“Linkse waanzin”
 Ik lig opgefokt in bed

4 likes

Hoezo?

Ik zou Thier de gierige groeten doen. :blush:

1 like

Dat je het echt eens bent met de standpunten qua immigratie en buitenlandbeleid.

Kan er niet bij dat een verstandig mens dat echt goeie plannen vindt.

16 likes

Ik moest hier wel om lachen:

22 likes

Hoe kan deze man (wilders) dit soort uitspraken doen en dan nog mensen achter zich krijgen :frowning: In wat voor tijd leven we toch jemig

Ik kreeg bijna medelijden met Wilders??
Ik heb dat altijd met mensen die verliezen, waar ze ook voor staan want ik ben het echt totaaaal NIET met PVV eens
Waarom ben ik zo

20 likes

Awwww vind het bijna zielig voor Geert haha :joy: hij keek zo bedroefd ofzo haha.

5 likes

Oke ik ben gelukkig niet de enige hahaha

1 like

Almost

1 like

Hahaha ik ook en hij komt zo zachtaardig en rustig over
 terwijl hij belachelijke dingen vindt.

5 likes

ik vind het zorgwekkend dat er blijkbaar zoveel mensen fvd stemmen. dat ze hun visie willen delen

Oké ik ben dan met mijn GroenLinks puur het tegenovergestelde maar kom op hé!

:rage: 10 zetels, gadverdamme.

PVV is trouwens wel ver buiten beeld nu

1 like

Hahahaha ik dacht precies hetzelfde toen ik jouw reactie las :joy:

1 like

Ah een echte toespraak. Ze beginnen.

1 like

Ik kan me trouwens bij FvD helemaal niet voorstellen dat zij zoveel kundige en ervaren mensen hebben om echt iets te betekenen in de provinciale regeringen. Iemand die toevallig weet wat voor mensen ze op de kandidatenlijst hebben staan? Kan het niet echt vinden op internet

wat onbreekt daar allemaal wel niet? Namen, partijprogramma’s

5 likes

@Charmander

En ik vind het ook wel ‘bijzonder’ dat je zegt dat je helemaal niet achter het klimaatbeleid van FvD staat, maar er toch op stemt. Kijk, veel mensen zullen niet 100% achter de partij staan waar ze op stemmen, maar het klimaat is nogal een groot punt en de ideeĂ«n van FvD hierover zijn zĂł extreem en bizar dat ik me niet voor kan stellen dat dit geen deal breaker is voor iemand die er niet achter staat.

9 likes

“Aanslagen” :thinking::laughing:

2 likes

Ik vind deze diagrammen heel onoverzichtelijk :confused: