Zijn jullie trouwens ook altijd beledigd als je geen flyer krijgt van flyerende politieke partijen? Ik denk dan altijd hallo waarom vind je mij niet goed genoeg voor je partij??. Maar dat slaat nergens op want op de meeste van die partijen stem ik ook niet.
Wow
Nee Theo nee
Amen!
brrrrr
wat wat wat? ik kan niet mee kijken
Wat een engerd 
Altijd enthousiast he die Theo.
Ik heb in een dorp gehad dat ze bij de voorgaande verkiezingen mij echt als een kleuter gingen benaderen “Mag je al stemmen?” en dan heel verhaal uitleggen waarom ik moet gaan stemmen. Fuckers ik was toen al 28.

Uhm ja ik kan dit eigenlijk niet zeggen maar ik krijg me toch een rillingen van deze man die nu praat voor de fvd. Netjes gezegd nog.
Wat een cult daar bij FvD
Grapjas. Bevraagd op al(!) onze standpunten. Nou dat waren er nogal wat. Kijk maar naar het dikke verkiezingsprogramma in Brabant.
dit is overigens iets wat ik me nu echt afvraag 
Waarom lachen mensen hier om?
Mocht ik ooit een partij beginnen dan deel ik verse warme croissants uit aan de geïnteresseerden. Beter dan appels of tomatensoep.
Helemaal mee eens!
Ik moet bijna een beetje huilen van deze speech en al die joelende mensen erbij 
als je theo hiddema googelet (??) krijg je meteen nsb achter zijn naam
Fvd vind ik… misschien omdat de mensen van PVV misschien altijd veel praatjes hadden maar net niet zo’n enge praatjes hebben vergeleken met Fvd
Zo wat denigrerend zeg die speech