Bluhhhhhhh…
Ik ben echt zo in de war nu. Ik krijg toch zo erg de rillingen van Hiddema en FvD. Bij Wilders kreeg ik haast gevoelens van medelijden, terwijl ik juist van hem altijd de rillingen kreeg.
Nou zoiets dacht ik dus maar wou ik niet zeggen.
Lijkt wel de baron uit bassie en Adriaan. Gadver
Wat een verschrikkelijke creep…
Wow ik vind dit heel verdrietig. FvD wil bijvoorbeeld dat Nederland vluchtelingen laat blijven op basis van culturele achtergrond en op basis van hun kwaliteiten. En van immigranten willen ze dat die de eerste tien jaar geen aanspraak op een uitkering kunnen maken.
Edit: dus ik bedoel te zeggen: hoe kan je hierachter staan? Ik herhaal, laten blijven op basis van culturele achtergrond en op basis van kwaliteiten. Dat eerste is gewoon fout, je kan iemand geen verblijfsvergunning weigeren op basis van een cultuur die hier niet zou passen. Het tweede punt over kwaliteiten van vluchtelingen: is het een sollicitatie om hier te mogen komen wonen of wat?
Oh ik zie nu je reactie op Leeuwenhart.
Heb je de cijfers omtrent asielzoekers en vluchtelingen wel eens gecheckt?
Dit vond ik ook vreemd, vooral omdat er toch gewoon naast staat of het een man of een vrouw is, dus dat zal niet de reden zijn geweest 
Ja zijn vader was volgens mij lid van de nsb.
Ik heb het uitgezet, ben er klaar mee 
Appel/boom
Stond er bij FvD niet bij.
Oja duh scherp!
Ja laat het maar even los. We kunnen er nu niks aan veranderen helaas.
Ik ga slapen. Fuck deze.
Gaat dit over FvD of een andere partij? want die hebben toch wel standpunten op hun website (niet heel uitgebreid) ging dat vanmiddag opzoeken (nee niet overwogen om daar op te stemmen).
Ja, FvD gooit er dure woorden/elitair sausje overheen waardoor mensen niet doorhebben wat voor enge flauwekul ze proberen te verkopen. Liever PVV dan waarbij duidelijk is dat ze rare ideeën hebben.
Ja dat is ook echt een innerlijke dilemma geweest, echt waar. Ieder mens heeft recht op hulp, maakt niet uit welk land je komt, of je paars/blauw/geel/groen bent of welke religie je hebt. Maar het gaat niet om recht denk ik, maar om kunnen en de capaciteiten daarvoor hebben. En ik denk ook gewoon dat je daar af en toe, hoe pijnlijk het ook is, gewoon eerlijk in moet zijn. Waarom mensen opvangen als je gewoonweg de capaciteiten er niet voor hebt (als dat zo was zou er geen enorm sociaal woningtekort zijn, kinderopvang zo duur dat mensen genoodzaakt zijn om thuis op te passen waardoor ze niet kunnen werken en nog meer in de shit komen, mensen niet naar de dokter gaan omdat ze het eigen risico niet kunnen betalen en als ze wel gaan alleen maar meer schulden krijgen omdat ze het niet kunnen betalen en zo kan ik nog wel dingen opnoemen).
Ik heb rechts gestemd (CDA) maar ben ook blij met de bubbel hier (als ik erbij mag ha ha)
Die speech van Hiddema, krijg er rillingen van
Ja denk aan je browser want ik zie wel dingen staan over 26 onderwerpen en dan kan je er op een klikken en dan vind je er meer over. Even een voorbeeld dan hebben ze een kopje justitie en veiligheid:
- Grenscontroles terug
- Hogere opsporingspercentages
- Zwaardere straffen voor gewelds- en zedendelicten
En als je er dan op klikt krijg je ongeveer nog een a4’tje
Hij klinkt dronken