dit is zó droog
Ja dit is echt precies wat ik zei. 11% wordt afgedaan als verwaarloosbaar
Nou ja het gaat natuurlijk niet alleen om provinciale verkiezingen he, vergeet de eerste kamer niet.
Ja jonge wist niet of jij dat als international wel had meegekregen
Hiddema is gewoon de boze baron van Bassie en Adriaan, door en door slecht
Ik huilde letterlijk. Ik ben zo teleurgesteld in ZH.
Was trouwens echt droog bij het stemmen. Mijn vriend mocht ook stemmen voor de waterschap. Alleen snapte hij het niet, dus heeft hij uiteindelijk dat stembiljet als een multiple choice toets behandeld en van alle partijen een hokje aangekruist
Als je krap zit in Nederland is zorg echt wel duur. Of als je chronisch ziek bent en jaar in jaar uit sowieso je eigen risico kwijt bent en je ook door je ziekte minder kan werken.
Verder ga ik nu lekker Floorjte naar het Einde van de Wereld terugkijken en me inbeelden dat ik ook wel ergens zo geisoleerd oznder andere mensen kan gaan wonen
Ik vind Asscher altijd zo capabel overkomen he.
Drommels Drommels Drommels die klimaatdrammers. Ik zal ze krijgen!
Meeste is al gezegd en ik vind het vervelend voor je dat je met deze zorgen zit over het afbetalen van eigen risico, alleen je draagt nu twee voorbeelden uit eigen omgeving aan en ik kan me voorstellen dat het voorkomt, alleen zou ik de cijfers over het hele land daarover wel eens willen zien en of dit dan veranderd is ten opzichte van jaren hiervoor. Voordat er uitspraken gedaan worden op basis van n=2 studies (om het zo maar te noemen)
Ik dacht: wat als ik een naamketting laat maken met ‘Klimaatdrammer’ als naam? Maar volgens mij zijn dat te veel letters haha.
Maar de zorg is überhaupt duur, het kost veel meer dan wij er nu voor betalen. Ik snap hierin niet zo goed dat we verwachten dat dit allemaal voor een schijntje zou moeten
Klmtdrmmr?
Omg ik wil ook
Hij is ook echt vet aardig irl
Ik heb Rob Jetten even opgezocht en hij is 31 (bijna 32), ik schatte hem echt 25 ofzo?
Lelijk doch functioneel