Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

“De brokstukken van de mooiste beschaving die de wereld heeft gekend, die alle uithoeken van de wereld bereikt”

Beschavingfamilie? De beschavingsfamilie die genocide op Banda pleegde? Chinezen uitmoorde? Afrikanen in slavernij bracht? Indianen uitmoorden?

13 likes

“Mensen die nooit een boek lezen”

Je kiezers bedoel je?

18 likes

Ondermijnd door onze universiteiten en journalisten?!!?

1 like

hahaha ik zat me net af te vragen hoeveel mensen dat uberhaupt weten, ik moest zelf ook een na denken maar kon het wel herleiden denk ik

1 like

All i hear is blablabla

Nouuuu volgens mij dus

afbeelding

iets van noordelijk/van het noorden! Want je hebt aurora borealis n dat is het noorderlicht, en dan heb je nog een andere en die is het noordelricht maar dan op de zuidpool haha.

2 likes

Australis!

1 like

Men gelooft niet meer in de westerse beschaving?? Eh

1 like

Deze man zegt precies niks.

1 like

Het geseculierde zonvloedsgeloof. Waar haalt deze man dit vandaan.

8 likes

Hij is echt nog zoveel enger dan Geert. Ik kan ook echt even geen genuanceerd en inhoudelijke reactie opgeven maar ik ben echt verdrietig.

7 likes

:confused::confused::confused: boy, bye

1 like

Ik zat oprecht te janken net. Ik ga het uitzetten uit zelfbescherming, I’m out. Ik ga me vanaf morgen maar serieus beraden op wat ik kan doen om erger te voorkomen in Nederland voor komende tijden en latere verkiezingen. Maar nu nog even niet. Fijne avond lieve forummers!

8 likes

He stupiditeit is afschaft! Komt dat even goed uit.

1 like

:heart:

1 like

De w van stamppot eten

9 likes

Er zijn heel veel mensen die heel blij zijn dat hun partij gewonnen heeft, die dit kijken en nu gedacht hebben: wtf heb die man het over. (Taalfout is bewust)

4 likes

Aah nee ik ging Baudet opzoeken op wiki en hij is op dezelfde dag jarig als ik :mad:

1 like

Gekke sekte daar bij Thierry

1 like

Thierry is wel boos over de architectuur geloof ik.

PAASEILAND!!!
Lees een boek!!!
Wij vloeren mammoeten!!!
Fuck de Grieken!!! De Romeinen!!! Wij hebben de grooste samenleving ooit!!! Ooit!!!
Alle andere beschavingen zijn nooit op Paaseiland geweest!!! Hebben nooit een mammoet gekilt!!!

BOREALIS KETTERS
lees een boek!!!
Onze architectuur is lelijk!!!

10 likes