@InEuropa
@Pantalones
@Janniebeton
Ik zie zeker wat jullie bedoelen, maar denk dat jullie je alsnog niet al te veel zorgen hoeven te maken over het normaliseren van racisme etc. Ik zal jullie proberen wat gerust te stellen haha. Denk sowieso niet dat iedere fvd stemmer nu zijn Hitler snorretje aan het op zetten is haha, daar zullen heus wel gematigde rechtse mensen tussen zitten die gewoon niet op voor de zoveelste keer op Rutte wilden stemmen en ook niet op Geert (want te racistisch). Ik zelf wou eigenlijk ook niet op VVD stemmen , maar toch maar gedaan bij gebrek aan beter, maar kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dan toch eens iets anders wilden stemmen, misschien zelfs wel omdat het idd uit de stemwijzer kwam zoals @Oprah al zei . Ook zullen de echte racisten vast wel in de kast blijven zitten, want het is gewoon geen geaccepteerd gedachtegoed en dat zal het ook niet worden. Kijk maar naar hoeveel mensen op dit forum vriendschappen erover zouden verbreken etc. Het zou hun positie in de maatschappij veel te veel aantasten om er voor uit te komen. En verder krijg je misschien een iets rechtser kabinet, maar ja dat zal vast ook nooit de extreme kant op gaan. En zo ja, dan zijn er altijd weer verkiezingen om dat weer in te perken.
Nou ja hoop dat ik enigszins een hart onder de riem heb weten te steken