En dat is ook nog maar 20% van de helft van de mensen die mag stemmen. De andere helft heeft namelijk helemaal niet gestemd.
Wat ik ook niet goed vind, maar ze hebben ook niet voor het FvD gestemd.
En dat is ook nog maar 20% van de helft van de mensen die mag stemmen. De andere helft heeft namelijk helemaal niet gestemd.
Wat ik ook niet goed vind, maar ze hebben ook niet voor het FvD gestemd.
Ja, absoluut.
Nee want de helft heeft niet gestemd.
Oja is er al afgehaald laat maar
Deed Pvv ook altijd
Maar dat heeft ze al meegenomen in haar conclusie door de 20% door 2 te delen. Dus dan is het minimaal 10% van de stemgerechtigde samenleving
Ik wacht op het e-book maar kun je laten weten of je het wat vindt?
PVV ging bij hun eerste PS-verkiezingen in 2011 ook van 0 naar 10 zetels. Een aardverschuiving! Een frisse wind! De elite gaat kapot!@#!!
…
Citaat speech
“te midden van de brokstukken van wat ooit de grootste en mooiste beschaving was die de wereld ooit heeft gekend. Een beschaving die alle uithoeken van de wereld bestreek”
Die speech… Ja idd, vroeger toen we nog groots in slaven, kruiden en specerijen handelenden was inderdaad álles beter voor de gemiddelde witte man van adel 🤷 #historischegoalsvoordesamenleving
Mensen lijken even te vergeten dat ze in die tijd nog steeds t plebs waren geweest…
Also vroeger was alles beter. Kunnen we dat niet even omdraaien. Vroeger speelden kinderen buiten op straat en in de natuur zonder overal die auto’s. Vroeger ging je nooit met het vliegtuig weg. Vroeger had je je speciale kloffie voor de specifiek dagen en kreeg je een ministukje vlees op je bord zo af en toe. Vroeger hadden we ook geen internet en we hoefden ook niet te zeiken op de NS want de meeste mensen werkten in de buurt.
Yay vroeger…
Ja zal ik doen!
Baudet vergeet denk ik dat het voor hem waarschijnlijk ook niet beter was geweest. Als je kijkt naar wie uit een adelijke of patriarchische(?) familie komt zijn dat er niet zo veel. De meeste witte mannen die nu hebben kunnen studeren en hogen functies bekleden zouden in die tijd ook gewoon bij het plebs hebben gehoord.
*Oh wat @anon76889665 dus al zegt.
Baudet is niet eens echt elitair maar gewoon een snob.
Haha ja dat herken ik. Ik loop al de hele dag te verkondigen dat ik teleurgesteld ben in Nederland en mijn frustratie te uiten. En krijg echt zin om (weer) politiek actief te worden.
Ik heb het journaal op de achtergrond aanstaan. Net kwam Thierry aanlopen bij een groep journalisten en hij keek een beetje als een hert in de koplampen/alsof hij denkt shit wat is er gebeurd. Kan ook zijn dat ik dit wil zien hoor haha
Ja, inderdaad (@anon76889665 ook). Maargoed 't bekt wel lekker hè, en goede brandstof vooral voor de al heersende ontevredenheid bij de doelgroep die al hun privileges al afgenomen wordt door “die” immigranten en “die” feministes en “die” gevestigde politieke orde.
Ik zag net een post over de bovengrondse, kan hem nu niet meer vinden maar ik heb me aangemeld voor de mailinglijst.
Ik wil ook lid worden van de PvdD maar ik weet niet welk cadeau ik moet kiezen haha… #leftwingproblems.
Iemand die verzonnen en incorrect Latijn in de 2e kamer gebruikt, of überhaupt in het dagelijks leven, is zelf een elitaire lul.
Nee nep elite dus!!
Geen idee of dat nog steeds een optie is als cadeau, maar ik heb toen een stukje natuur ‘geadopteerd’.