Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

Zouden FvdD’ers dit als welkomstcadeau kunnen krijgen? of een cd met pianomuziek van Thierry zelf.

image

Doe mij dan toch maar een stukje natuur van de PvdD :wink:

6 likes

Wat nou als de FvD/PVV stemmers nu zien dat er voor hen bijna niks verandert, misschien stemmen ze dan bij de Tweede Kamerverkiezingen op andere partijen…? Ik probeer positief te zijn.

4 likes

Haha, ik kan het niet meer vinden, maar rond dat fvd congres heb ik dus een plaatje voorbij zien komen met een banner waar op stond dat je idd een gratis lavendelzakje krijgt als je lid wordt van jong fvd… :sweat_smile:

1 like

Een beetje zoals Rutte zijn speech begon met Caroliene. #knowyourmemes.

ik heb het boek met essays over het klimaat genomen. “Meer” heet het. Ik heb genoeg kookboeken en merch hoef ik niet maar kennis altijd chill.

2 likes

en @Jenn hahaha ja dit had ik ook. Ik heb m’n vriend laten kiezen (ookal stemt hij niet eens pvdd). Het is een stukje natuur geworden!

3 likes

Op mijn werk praat niemand over de verkiezingen. Heb het idee dat iedereen nu op fvd of pvv heeft gestemd en het niet durft te delen met mij (ben moslima)

5 likes

Is het de overwinningsspeech van Baudet waar jullie het over hebben ?

Ik dacht het Groot Dictee der Nederlandse taal…

Wat is die Thierry een nare populist.

4 likes

Help Mn vader heeft zojuist een politieke meme bedacht en mij hem laten maken. Hij is er zelf super trots op, dus wil hem jullie niet onthouden, al is ie echt heel saai.

Volgens Mn vader is het grappig want “het is Dolly Parton en die is nepblond net als Wilders en haar liedje heet 9 to 5 en zo zijn de zetels van de PVV ook gezakt”

114 likes

Ik keur 'm goed.

3 likes

haha, ik moest er wel om lachen hoor.

2 likes

:joy:

1 like

Hahaha ik moet heel hard lachen!

1 like

Pfoe dat moet een rot gevoel zijn… Weet niet zo goed wat ik verder tegen je kan zeggen maar hoop dat je oké bent! Heb je iemand op werk die je hierover in vertrouwen kan nemen of waar je je hart kan luchten als het nodig is?

3 likes

Jullie hebben me geïnspireerd, ik heb me ook net als lid van de PvdD aangemeld :grinning:

Ik heb voor de trui gekozen, kan ik mooi een beetje sneaky reclame maken.

7 likes

Ik vind het een leuke dad joke. :joy:

2 likes

Ik ga me vanavond inschrijven bij GroenLinks

10 likes

Heeft hij geen familieleden die hij daar kan parkeren?

Ene Berry, Jerry, Mary en Ferry Baudet

2 likes

Ik had m’n lidmaatschap bij PvdD recentelijk opgezegd, ik voel me nu een sukkel want heb uiteindelijk toch gewoon op ze gestemd hahahaha

1 like

:two_hearts:

Ik hoop dat ze zich schamen.

5 likes