Nou, ik ben nog steeds redelijk van slag van deze uitslag. Ben echt een beetje boos maar vooral teleurgesteld in mijn medemens. Weet nog dat ik hetzelfde had toen PVV ineens zoveel stemmen kreeg (en die hebben uiteindelijk vrij weinig voor elkaar gekregen, dus hopelijk geldt dat ook voor FvD…) Gelukkig is de uitslag in mijn gemeente (Groningen) nog best oke, maar landelijk vind ik het zo erg… Ben ook lid geworden van de Partij voor de Dieren.
Ik begrijp trouwens de behoefte om je negatief uit te spreken tegen de FvD middels zo’n shirt bijvoorbeeld. Maar ik denk dat dit alleen maar averechts werkt. Misschien de FvD-stemmers proberen te begrijpen en meer positieve aandacht naar de lieve dingen in onze maatschappij? Ach ik weet het ook niet… Ik ben bang dat dit ons alleen maar meer uit elkaar drijft.
Volgens mij zijn we allemaal te fucking verwend dat we vinden dat we het recht hebben om de aarde te verkloten? Alleen maar uitgaan van je eigen portemonnee. Ik dacht altijd dat Baudet een soort pseudo-intellectueel was…maar blijkbaar komt hij uit de wetenschap? Hij heeft nota bene een PhD gedaan. Hoe kan hij dan in godsnaam de klimaatverandering ontkennen? Ik ben echt bang dat hij dit alleen gebruikt om aan de macht te komen. Wat is zijn echt agenda?
Ja ik ga steeds van ‘laten we lief zijn voor elkaar’ als een soort tegenreactie naar boosheid omdat er zoveel randdebielen op deze man stemmen. Ik ben echt in de war.