Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

ik ga voor julia

En en harmke van mn roeivereniging

https://waternatuurlijk.nl/de-stichtse-rijnlanden/waterschapsverkiezingen-2023/onze-kandidaten

6 likes

Heb ook geen rooster! Maar komt vast goed:) veel plezier morgen en we posten hier vast nog wel als het rustig is! Heb ook mijn vrienden opgeroepen om bij mij te komen stemmen haha tegen de verveling.

1 like

Wat toevallig, dit weekend was ze aan het flyeren bij de vereniging

2 likes

Ik ben voorzitter op het stembureau en heb geen rooster gemaakt omdat ik graag met de leden wil afstemmen wanneer zij pauze zouden willen. Dat verschilt altijd heel erg, dus dat zien we morgen wel. Het gaat wel echt een lange dag worden. Kwart voor 7 aanwezig en dan tot (ik verwacht) na middernacht. 🫣

5 likes

Slaap lekker zo allemaal!

Ik stem in mijn waterschap ook op een lid van mijn roeivereniging!

3 likes

Is dat normaal voor bij jullie stembureau? Wij moeten dit jaar op een andere manier tellen dus ik verwacht echt veel minder laat klaar te zijn dan normaal. Of is dat landelijk, dat anders tellen? Wij tellen alleen op partijniveau en de rest wordt de volgende dag geteld

Ben benieuwd naar dit debat!

1 like

Ik heb het zojuist aangezet. Wel met mezelf afgesproken dat als ik me te lang zit op te vreten en mijn hartslag te lang te hoog is, ik de tv uit zet en mn ereader aan.

Edit: wat ziet Eerdmans er oud en moe uit zeg.
Niet inhoudelijke edit 2: wat heeft Wopke een rare flubberonderlip.

Ik vind Rob Trip altijd wel een goede debatleider, dus hoop dat ze er niet te makkelijk mee weg komen en dat er doorgevraagd wordt

5 likes

Tot nu toe doet Rob t goed inderdaad.

3 likes

Ja hij heeft het applaus iig beter onder controle dan Pauw zondag :ā€)

1 like

Ik heb nog nooit SP gestemd, maar door Marijnissen in debatten ga ik toch elke keer weer twijfelen.

4 likes

Ja echt jammer dat de SP niet helemaal mijn partij is want love Marijnissen, die zou van mij echt premier mogen worden.

5 likes

Ja dat heb ik ook inderdaad! Vind haar echt een fantastische vrouw, maar ik vind SP net niet helemaal mijn partij.

2 likes

Ik ook. Mis soms wel de oplossingen, Rutte aanvallen is makkelijk. Deed ze overigens wel goed door hem neer te zetten dat hij geen idee heeft wat er bij de gewone man leeft. Ook Rutte weer met zijn smerige maniertjes ā€˜SP is tegen het prijsplafond’.
Terwijl SP een eigen plan heeft, maar Ruttes zin blijft natuurlijk hangen.

SP meneer uit Limburg heeft ook een goed verhaal.

2 likes

De dames negeren Baudet gewoon en gaan met elkaar in gesprek.

:heart: Attje trouwens

4 likes

Gadverdamme baudet, dat ā€œdeze damesā€ ook wat een ellende

Op zich moet je nu 2 verkiezingen tellen en normaal moesten wij hiervoor tellen op partij en lijsttrekker. Maar alleen al met het uitvouwen van al die biljetten waren we eindeloos bezig haha. Volgens mij beide vorige keren was ik beetje tussen 23 en middernacht ergens thuis ofzo en dan zat ik wel bij relatief kleine stembureaus.

Hangt er bij mij ook van af hoe snel ze de stembus komen ophalen want ik moet daar als plaatsvervangend voorzitter ook op wachten op de locatie terwijl de voorzitter de tas gaat inleveren.

Wij hebben ook geen rooster trouwens maar de vorige keren werd dat ook steeds ter plekke afgesproken met z’n allen dus zie het morgen wel. Ik zit in een bios haha, kan altijd nog overpriced snacks halen :sweat_smile:

1 like

Ik weet ook niet wat ik er nou van vind dat ze deze combi neerzetten in het debat. Ik gok dat het in elk geval veel (vrouwen)haat gaat opleveren richting Kuiken en Kaag.

1 like