Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

Deze opzet is echt verschrikkelijk, alsof je naar een discussie aan de kantinetafel luistert

4 likes

Vond deze ook wel treffend.

4 likes

Totaal niet inhoudelijk, maar ik trek die glimlach van Rutte echt niet

1 like

Toch vind ik van deze twee Edith Schippers nog erger. En dat had ik in haar ministertijd niet gedacht.

1 like

Wel echt jammer dat Atje zwart draagt. Edith steekt zo echt frisje af en Atje wat duister

3 likes

Ze ziet er wel een beetje uit alsof ze naar de begrafenis van de VVD gaat ja. Zal wel deels expres zijn om een eenheid met Klaver te vormen (en gok dat het donkerblauw is, maar lijkt wel zwart). Ah en wel rode nagels.

3 likes

Ik vind het publiek ook irritant, maar dat blijkt dus ook allemaal uit politici te bestaan

1 like

Dat geen blank tegen zwart van Rutte was vast ook voorbereid. Echt bizar dat de VVD nu tegen polarisatie beweerd te zijn gezien hun campagne.

8 likes

Ja heel irritant. Zitten veel leden en partijmedewerkers in de zaal ook.

1 like

Ja dat samen met de boeren zijn jullie een aantal jaren te laat mee

1 like

Klaver komt wel goed uit de verf vind ik. Denk dat GroenLinks het sowieso echt goed gaat doen.
En zo te zien knijpt Rutte ‘m wel een beetje. Valt wel erg vaak in de rede.

2 likes

Edith had beter niet terug kunnen keren

Ik denk dat Klaas Dijkhoff binnenkort een comeback gaat plannen.

2 likes

breng ze niet op ideeën

1 like

Ik ga mezelf weer een debat aandoen. Meer mensen?

nee ik ben definitief afgehaakt na zondag hahaha

1 like

Hebben de stembureauleden er al een beetje zin in? Ik vind het helemaal spannend, ga vanavond mn tas al klaarmaken en lekker vroeg mn bed in. Ik zit op een drukke locatie maar wel een mooi buurthuis met een bakker en lunchroom op loopafstand dus ik heb wel geluk

7 likes

Ik heb er zin in!! Ik zag alleen in het rooster dat de pauzes een beetje onhandig verdeelt zijn voor mij, direct om 8 uur al een uur pauze en dan vanaf 19 tot einde niks meer. Maar goed dat mag de pret niet drukken.

1 like

Ah oh das wel chique ik heb geen rooster ofzo. Ik zie het denk ik vanzelf wel. Moet in ieder geval om 11:00 even naar de tandarts dus dan kan ik meteen een broodje halen.

2 likes

Onze voorzitter heeft een rooster gemaakt waarin iedereen 5 uur pauze heeft tussen 7-21 :sweat_smile: echt heel ruim en ik woon praktisch naast het stembureau dus kan gewoon thuis chillen, heel fijn!

2 likes