Gelukkig wel op de partijen waarop je wilde stemmen dan!
Niet als je GroenLinks stemt. Twee keer omvouwen en klaar
Ik dacht ff snel te stemmen voor ik naar de bios ging. Duurde 10 minuten voordat ik uberhaupt mijn biljetten kreeg. Eigenlijk maar goed ook dat mensen zo enthousiast zijn. Tot ik achter me een studente over JA21 hoorde praten.
Ik heb ook maar gewoon op Harmke gestemd haha, wist het voor de waterschappen niet zo goed en haar verhaal spreekt me wel aan. Voor de provincie op Xenia Minnaert van PvdD. Ik stond op straat van tevoren nog programmaâs en kandidaten te checken, man man.
@Leuk123 ik was helemaal vergeten om te kijken op wie van Water Natuurlijk ik wilde stemmen en toen zag ik Harmke staan en dacht ik âoja iemand van het forum zei daar iets overâ dus die heb ik maar aangekruist.
Haha when je stem een forumtrend wordt
Ja wij ook!!
Omg ik ben niet de enige? Stem echt heel bewust en zorgvuldig en toch denk ik elke keer weer precies na dat hele accordeonachtige opvouwen standaard OH NEE HĂ WAS HET NIET PER ONGELUK OP EEN FASCIST?
Ik ga denk ik op Renate Mols stemmen van de PvdD, qua waterschappen weet ik het nog niet (wel PvdD).
Ik moet zo voor 2 mensen stemmen en mezelf, en dan zowel provincie als waterschappen. 6 van die accordeonâs
Ik weet nu al dat dit verschrikkelijk misgaat. Ik ga sowieso jongleren met halfopengevallen biljetten die in elkaar gaan vouwen.
Omg heb nog even goed gekeken en volgens mij zag ik haar maandag op het station!! Ze wilde een foldertje geven maar ik zei nog âik stem al op jullieâ.
Wonen jullie allemaal in dezelfde provincie ofzo dat jullie hier namen gaan noemen?
Ik vouw het nooit helemaal open. Alleen tot waar de partij staat waarop ik ga stemmen. Dat kun je van te voren bepalen door op de stem lijst te kijken die je van te voren hebt gekregen
Was net gezellig druk in de rij om te stemmen, stond een oud vrouwtje voor mij en die was helemaal enthousiast dat er zoveel jonge mensen gingen stemmen. Ze snapte alleen niet zo goed wat de waterschap inhield dus daar nog over gepraat.
Mijn stem is ook na Harmke gegaan en verder na de PvDD, heb zelf ook nog een x gecheckt of ik wel zeker weten op de juiste persoon/partij stemde ipv de partij ernaastâŠ
Wij hebben precies hetzelfde!
Scannen jullie de stempassen? Dat doen wij nooit. Ben heel benieuwd hoe dat werkt bij jullie!
hebben ze in nederland nog nooit gehoord over stemcomputers?
Die waren er eerst maar daar is fraude mee gepleegd oid
We zijn bang voor Belgische hackers
oh bij jullie had trump dus de mosterd gehaald!!
De enige manier waarop ik vandaag nog linkser kon stemmen was als ik mijn linkerhand had gebruikt
En deed bijna mijn biljet in de verkeerde bak