Toch altijd spannend die eerste exitpoll! Ik zit er klaar voor met m’n wijntje en airfryer snacks haha.
Pokkeirritant dat zelf op papieren lijsten opzoeken nu
Haha ja ik heb er ook zin in. Het is leuk totdat je weer ziet dat NL gewoon toch vooral een matig kutvolk blijkt te hebben
Edit zo veel partijen volgens de eerste exitpoll N-H aan het inleveren, gaat er zoveel naar BBB?!
Getsie wat een stomme uitslag weer
Omg bbb
wel bijna niks meer over van forum. Maar snap ook echt niet waarom zoveel mensen op BBB stemmen
Ik wens bbb dezelfde neerwaartse spiraal de komende jaren maar ben bang voor welke partij dat dan weer een opleving betekent
Maar goed is alleen NH nog
als dit het al in NH is, verwacht ik dat ze in Oost-Nederland hier al helemaal gaan winnen
Ik heb eigenlijk ook geen goede hoop voor een leuke uitslag in mijn provincie (ZH) maar ik probeer positief te blijven
Wat ik ook van BBB vind, ik vind het wel echt knap van Caroline.
Plus zij spreekt zich ook uit tegen die Farmers Defence / militante hoek. (Misschien dat die alsnog wel op haar gestemd hebben.)
Arme schattige varkens
Heeft Thierry z’n campagne van de afgelopen dagen toch niet echt gewerkt dus. Heb echt alles voorbij zien komen op TikTok. Van rappen tot stemmen met z’n baby in de draagdoek.
Ja echt tenenkrommend, de wanhoop was duidelijk te merken😅
Haha ja hij had iets gezegd over dat de meeste mensen blijkbaar pas op de dag van de verkiezingen bepalen op wie ze gaan stemmen. Daar speelde hij vandaag duidelijk op in
Deventer
Ik ben blij dat ik dat item van Lubach gezien had, anders had ik weer Waterbelang (= stiekem CDA) gestemd
31,3 mijn god
Teleurgesteld in mijn provincie
Slik