Ik heb net gestemd bij een locatie waar de voertaal gebarentaal was.
Wist ik niet van tevoren, maar toch cool.
Ik heb net gestemd bij een locatie waar de voertaal gebarentaal was.
Wist ik niet van tevoren, maar toch cool.
Ik wist dat eerst ook niet⦠Ik wilde mijn eerdere stem herhalen alleen toen bleek dat die partij met deze verkiezingen niet meedoet
Haha ik kreeg toevallig een nieuwsbrief van GroenLinks waarin stond dat ze niet meededen in mijn gemeente maar wel een bepaalde partij steunden, dus daarom daar maar op gestemd. Anders had ik het ook niet gewetenš
Ik sta nu in de rij om te stemmen en het is DRUK, stond net buiten en iedereen die langsloopt maakt een opmerking over de rij
Awww een man komt net langs om uit te leggen waarom het zo druk is en zich te verontschuldigen
Bij ons ook, 45min in de rij gestaanš«£. Had het niet zo verwacht, maar positief natuurlijk!
We krijgen er ook een gratis topografie lesje bij
Toch altijd spannend die eerste exitpoll! Ik zit er klaar voor met mān wijntje en airfryer snacks haha.
Pokkeirritant dat zelf op papieren lijsten opzoeken nu
Haha ja ik heb er ook zin in. Het is leuk totdat je weer ziet dat NL gewoon toch vooral een matig kutvolk blijkt te hebben
Edit zo veel partijen volgens de eerste exitpoll N-H aan het inleveren, gaat er zoveel naar BBB?!
Getsie wat een stomme uitslag weer
Omg bbb
wel bijna niks meer over van forum. Maar snap ook echt niet waarom zoveel mensen op BBB stemmen
Ik wens bbb dezelfde neerwaartse spiraal de komende jaren maar ben bang voor welke partij dat dan weer een opleving betekent
Maar goed is alleen NH nog
als dit het al in NH is, verwacht ik dat ze in Oost-Nederland hier al helemaal gaan winnen
Ik heb eigenlijk ook geen goede hoop voor een leuke uitslag in mijn provincie (ZH) maar ik probeer positief te blijven
Wat ik ook van BBB vind, ik vind het wel echt knap van Caroline.
Plus zij spreekt zich ook uit tegen die Farmers Defence / militante hoek. (Misschien dat die alsnog wel op haar gestemd hebben.)
Arme schattige varkens
Ik weet niet of het knap is van Caroline of dit land vooral steeds weer laat zien bereid te zijn op de volgende mallotenkar te springen
Heeft Thierry zān campagne van de afgelopen dagen toch niet echt gewerkt dus. Heb echt alles voorbij zien komen op TikTok. Van rappen tot stemmen met zān baby in de draagdoek.