Puber crushes

nog steeds wel een beetje hier

1 like

Omg, Jamie was ook 1 van mijn crushes :heart_eyes:

1 like

In aanvulling op je Lord of the Rings crushes: Aragorn!

Oh en ook Milo Ventimiglia in Gilmore Girls

15 likes

Ik had een ziekelijke crusjjjj op Leonardo DiCaprio. Ik zat nog gewoon op de basisschool maar ik vond hem ZO zo geweldig. Ik had daarom een schriftje met allerlei weetjes en feitjes over hem. Vriendinnen konden daar dan in schrijven en iets leuks over hem zeggen met ook een plaatje van hem erbij. Ik heb het als het goed is nog steeds bij m’n ouders liggen. Het kwam door de film Titanic. Ik schaam me er bijna voor want hoe moet mijn vader het hebben gevonden dat gewoon een klein kind een volwassen man toch wel ZOOO GEWELDIG vond.

51JeJPXS8qL

En verder Josh Hartnett hier:

17 likes

Ik was als puber echt extreem verliefd op Freek Bartels toen hij meedeed aan een programma waarin ze zochten naar een hoofdrolspeler voor een musical. Ik weet niet meer hoe het heet, maar ik was zelfs een aantal maanden zwaaaaar verdrietig omdat hij onbereikbaar was voor mij. Dan ging ik huilend op mijn kamer liefdesliedjes luisteren en naar zijn foto kijken echt OMG.

image

5 likes

Mijn pubercrushes oa (en Jamie dus):

linkin-park

Good-Charlotte-640x320 westlife-briaian-mcfadden1-1547146992

5 likes

Oh ja ik vond Jamie van di-rect idd ook heel erg leuk.

Dit is volgens mij niet Jake Gyllenhaal… of wel?

Heb nog steeds een crush op die vent trouwens (Jake dus).

2 likes

Oh kut ja! Heb het nu wel goed neergezet. Wist nog dat het een lastigere achternaam was hahaha

1 like

Haha hier voor de Jake-liefhebbers dan nog een Jake:

14 likes

Ik was vroeger verliefd op zanger Teddy Geiger (vooral ook vanwege z’n liedjes)

Dus ging ff kijken hoe die er nu uitziet:

20 likes

O beiden al geweest maar dit waren (volgens mij) zo’n beetje mijn enige crushes:

8 likes

Callan Mulvey van Heartbreak high

Luke Perry als Dylan Mckay Beverly Hills 90210 en Robbie Williams

10 likes

Behalve Legolas deel ik al je tienercrushes, vooral Darryl.

Haha op zoek naar Joseph was dat toch? Van Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat

1 like

Ja, dat was het! Haha

Ik ben geboren na de jaren ‘80, maar ik hield als puber (en nu nog steeds) heel erg van jaren ‘80 films. Vooral met deze heren:


Christian Slater

afbeelding
Judd Nelson (VOORAL in The Breakfast Club, wat sowieso een van de beste films ooit is❤️)

afbeelding
Rob Lowe, die er tegenwoordig megacreepy uitziet, helaas🤔

4 likes

image

I wanted him and his beautiful soul
Vooral door die zwoellook

18 likes

hqdefault

18 likes

Danny Zuko :drooling_face: :drooling_face:

10 likes