yass plaats hier foto’s van alle mannen en vrouwen waarvan je zwijmelend de posters uit de break out aan je muur hing en elke week van hoopte dat er bij de hitkrant een stickervel zat waar zijn of haar hoofd bij zat.
als bonus mag je een foto posten van hoe ze er nu uit zien, maar wel in een spoiler zodat je al scrollend even terug in je 13jarige droomwereld kan zijn.
Jaaa luke pritchard was echt mijn grootsts crush
Geen posters maar ik was wel verliefd op deze 3 mannen:
(Zacky Vengeance, Travis Barker & Benji Madden)
Oh de bovenste kwam ik altijd tegen op internet toen ik in mijn emo periode zat. Hoe heet die dude nog maar weer.
Ja hahaha
Hahaha omg daar was k ook verliefd op
Hahaha wat leuk! Wilde ze ook komen posten. Zijn nog steeds heet…
Jep, deze. Ik voel het gewoon weer als ik eraan terugdenk.
Bill was mijn grootste pubercrush zonder twijfel haha, met een verdienstelijke gedeelde tweede plaats voor Edward Cullen en Alex Evans
Chad Michael Murray
nog steeds wel een beetje hier
Omg, Jamie was ook 1 van mijn crushes
Ik had een ziekelijke crusjjjj op Leonardo DiCaprio. Ik zat nog gewoon op de basisschool maar ik vond hem ZO zo geweldig. Ik had daarom een schriftje met allerlei weetjes en feitjes over hem. Vriendinnen konden daar dan in schrijven en iets leuks over hem zeggen met ook een plaatje van hem erbij. Ik heb het als het goed is nog steeds bij m’n ouders liggen. Het kwam door de film Titanic. Ik schaam me er bijna voor want hoe moet mijn vader het hebben gevonden dat gewoon een klein kind een volwassen man toch wel ZOOO GEWELDIG vond.
En verder Josh Hartnett hier:
Ik was als puber echt extreem verliefd op Freek Bartels toen hij meedeed aan een programma waarin ze zochten naar een hoofdrolspeler voor een musical. Ik weet niet meer hoe het heet, maar ik was zelfs een aantal maanden zwaaaaar verdrietig omdat hij onbereikbaar was voor mij. Dan ging ik huilend op mijn kamer liefdesliedjes luisteren en naar zijn foto kijken echt OMG.