Rammelende eierstokken topic

Ik zat ook vol verbazing te kijken, mijn kat had mijn gezicht eraf geklauwd :flushed:

Ze voelt zich ook geen 14 (kind) meer, zie je meteen!! Haha, nee je hebt wel gelijk. :stuck_out_tongue:

Ze zegt ook; I never really wanted to go clubbing. Dat is maar goed ook meid, want daar ben je nog veel te jong voor. & Die kat die ook gewoon blijft liggen als ie een pakje aan. Interessant gezin en huishouden denk ik.

3 likes

Nog eentje met “tijdsdruk” hier. Ik ben 27,5 als ons huis klaar is, dan gaan we allebei voor het eerst uit huis en samenwonen - dit mag ook best in het biechttopic oops - we hebben allebei heel erg het gevoel van daar moeten we écht enorm van gaan genieten, want ja we zijn al laat met alles. Maar ik wil ook niet pas op m’n 33e keer gaan beginnen met proberen, wat als het niet gaat? Mijn vriend moet er overigens nog niet aan denken, die is zelf nog een kleuter.

Helpt ook niet dat wij in onze vriendengroep met alles de laatste zijn, haha! En dan ben ik ook nog een van de oudste van de meiden. En ja, ik vergelijk mezelf continue met die groep. Als de eerste baby er is wonen wij nog eens samen.

2 likes

Ik ben 21, heb nog geen vriend en zit in het tweede jaar van mijn opleiding, maar man wat voel ik af en toe dat ik kinderen wil haha :see_no_evil: Ik wil sowieso eerst mijn opleiding afmaken en een vriend, maar ik weet het wel echt 100% zeker. Ik had maandag les baby’s wassen (vanuit mijn hbo-verpleegkunde opleiding) (met echte schattig baby’s) en dat was zo geweldig. Zo een klein baby’tje in bad doen (die ik had was drie maanden) en daarna nog mee knuffelen. Zo schattig :heart_eyes:

8 likes

Dit lijkt me echt fantastischhhhh​:heart::heart::heart:

1 like

Ik zou best wel graag nu al voor n 2e gaan (ze is alleen pas 6 mnd) alleen ik wil de eerste 6 weken ong na de bevalling niet meemaken. Die vond ik zo heftig. Maar die keuze is er niet dus ik denk dat we toch wachten tot ze wat ouder is en alles een plekje heeft

1 like

Die les heb ik nooit gehad, ik ga m’n opleiding opnieuw doen! :heart_eyes:

3 likes

Wij zijn begonnen toen ik 30 werd en dat was ook eigenlijk om geen andere reden dan ‘meh ik houd van uitslapen en zo’n baby eruit duwen lijkt me helemaal niks’. Op papier hebben wij nog steeds helemaal niet de spaarpot en het koophuis en de super stabiele levens die mensen vaak noemen als voorwaarden. Maar dat gaan we misschien ook allemaal wel helemaal nooit krijgen dus dat kind went er maar aan :joy: (ben nog niet zwanger trouwens en het is cliché maar waar: als ik met mijn arrogante hoofd had geweten dat ik niet in een keer zwanger zou raken, waren we zeker een halfjaar eerder begonnen. Maar dat kun je dus alleen achteraf zeggen want een jaar geleden had ik het echt nog niet aangedurfd)

1 like

Nou inderdaad, ik vind het nu bijna knap om per ongeluk zwanger te worden! (grapje natuurlijk en het is heel erg kut om zwanger te worden als je dat niet wil, maar het is gewoon gek als je je best doet en er gebeurt niks, wat een hoax zeg) Maar ik heb ook wel twee vriendinnen die amper hun laatste pil hadden geslikt en al meteen zwanger waren. Die dan op een gegeven moment dachten ‘hm ik ben best moe’ en dan de eerste zwangerschapstest van hun leven deden en 5 weken bleken te zijn. Ik heb inmiddels aandelen in de Action zwangerschapstests en kan me al niet meer voorstellen dat ik ooit niet een knalwit hokje zie.

Ik wil juist nog wel even snel tijdens mijn PhD, maar dat zal al niet meer lukken. Bye bye academisch zwangerschapsverlof…

Oh joh, ik ben 37 en nu pas zwanger. Ging moeiteloos (geen garantie uiteraard maar het kan dus wel op die leeftijd) , dus mocht je je daar zorgen om maken is dit wellicht een geruststelling.
Hou vooral geen rekening met hoe snel andere mensen dit soort stappen zetten, begin er pas aan als je echt denkt dat het het juiste moment is (voor zover het ooit het juiste moment is natuurlijk)

4 likes

Ik had voor mezelf altijd een ‘deadline’ gezet, maar was nog niet 100% overtuigd of het wel echt zou gebeuren op deze deadline. Nu de deadline er is, kan het niet snel genoeg gaan:-D

Pff mijn eierstokken gaan steeds harder rammelen… Gister vertelde een vriendin dat ze zwanger is en ik voelde me gewoon bijna jaloers! Wij zijn nog helemal niet bezig, maar nu zag ik vandaag in de Ikea allemaal baby’s en schattige vaders met hun kind en OMG mijn eierstokken slaan op hol. Mijn vriend wil nog niet en raakt ook steeds sneller geïrriteerd, omdat ik er bijna dagelijks over begin… Ik vind dit best lastig :astonished: aan de andere kant kijk ik ook uit naar de zomer en alle leuke feesten en festivalletjes, wat natuurlijk minder goed past bij een kinderwens…

1 like

Hier ook weer rammelende eierstokken. Eerste kindje op Mn 30e ( of net paar dagen 31). Dat was na een jaar proberen helaas. Wel tijdens Mn PhD tijd, dus dat was heerlijk. Nu gaan wij voor een tweede. Ik dacht relaxter te zijn maar niks is waar. Enorme stresskont en controlefreak. Om mij heen zijn vele vriendinnen al moeder van 2 of 3 kids.

2 likes

Ik ben gefascineerd door cluckcluckcluck, wat betekent dat/doelt het op?

Mijn vriend en ik hebben een leeftijdsverschil van 10 jaar. Ik heb altijd gezegd dat ik liever eerst wil trouwen voordat we ons gaan voorplanten. Zo kan ik nog een beetje tijd voor mezelf rekken (en ik wil ook graag met hem trouwen). Als ik ergens bang voor was in het begin van onze relatie, was het dat hij waarschijnlijk veel sneller kinderen wou. We trouwen in het najaar maar ik heb nu ook al rammelende eierstokken. Dus nu hebben we het er vaker over. Maar ik zou het liefst noet zwanger trouwen, dus we houden ons nog even in ;p

Haha ik had hetzelfde maar dacht dat het een soort van nabootsen was van een tikkende klok. Weer wat geleerd.

Hahaha inderdaad, weer wat geleerd!
Ohhh ik wil een kleintje in huis, kan me niet snel genoeg gaan eigenlijk.

Same here. Ik ben clucky!

1 like

Gisteren kwam een vriendin langs met haar dochtertje van 9 maanden en ze was zó schattig en leuk en aaaah. Mijn vriend was ook echt heel leuk met haar. Pakte haar op, maakte haar aan het lachen en ging met haar rondlopen en door het raam kijken.

Echt. Ik zou willen dat mijn mixer half zo turbo tekeer kan gaan zoals mijn eierstokken gisteren deden. Man man.

4 likes

Jaaa! Als ik hem dan zo leuk zie doen met een kindje zie ik het helemaal voor me hoe het zou zijn als wij een kindje hebben. Echt zo’n droomplaatje. :heart_eyes: