Ranking the stars

Ik meen me te herinneren dat er op het EGF een Ranking the stars-topic was. Hier volgens mij nog niet toch? Althans, ik kan 't niet vinden.
Kijken er meer mensen?

Zeker! Heerlijk verstand op 0 programma haha!

1 like

Ik moet vaak hardop lachen. Ik vond Gerda irritant de eerste afleveringen zeg. Blij dat ze er niet meer in zit.
Olcay en Gerda schijnen grote ruzie te hebben gehad daar.

Laf it!

1 like

Hahah ja ik ook! Oh Gerda vond ik ook vloed irritant, maar Jan versteeg en Olcay vond ik wel echt leuk!

Ik vind het ook zo grappig om te zien hoe ze allemaal Kjeld bewonderen en hem elke keer gunstig neerzetten in de lijsten haha. Maar goed ik geef ze geen ongelijk :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik ben elke keer weer blij als Richard er zit, zo grappig

8 likes

“Dit is m’n laaaatste seizoen!!”

12 likes

Heeft iemand dat boek van Gordon gelezen? Ik zit elke keer zo :open_mouth: :hushed: als Paul voorleest uit dat boek

1 like

Ja ik kan me dit eigenlijk niet voorstellen, Patty had er net ook al moeite mee volgens mij.

Ik heb niets met Gordon, maar ga binnenkort toch eens in dat boek bladeren om te kijken of het echt zo is haha.

Ik heb net echt gelachen om die glazen tafel. Wel goor! :joy:

Karin Bloemen vind ik wel echt irritant.

Die glazen tafel ja, omg zo ranzig hahaha.

Ik vind Karin ook niet zo leuk nu. Jammer, meestal vind ik haar wel grappig.

Ik verbaas me er elke keer over dat die fragmenten echt zijn. Al vind ik dat Paul het ook erg goed brengt

Haha ja hij leest 't geweldig voor! Maar toch blijf ik steeds denken: “Is dit écht???” haha

1 like

Ja die fragmenten zijn echt.

1 like

Ik heb vandaag zo onwijs gelachen! Vooral om de opmerking van Annie! :joy:

2 likes

“Ik blijf gewoon liggen. Ze mogen alles met me doen” :joy: :joy:

6 likes

Vaste prik op zondagavond. Ik ben Patty en Gerda wel een beetje zat, hoop dat er volgend seizoen een paar vervangingen komen. :whistling:

1 like

Ik was dit helemaal vergeten. Moet nog een paar afleveringen terug kijken :sunglasses::sunglasses:

1 like