Weet wie er nog weggaan en bijkomen?
Ik heb het idee dat er qua grappen meer kan en mag nu ze op rtl zitten of lag dat aan mij? Ik vind de overstap tot nu toe echt prima.
Natuurlijk weer echt gelachen om Ryanne. Had zij maar een real life soap.
Weet wie er nog weggaan en bijkomen?
Ik heb het idee dat er qua grappen meer kan en mag nu ze op rtl zitten of lag dat aan mij? Ik vind de overstap tot nu toe echt prima.
Natuurlijk weer echt gelachen om Ryanne. Had zij maar een real life soap.
Ja! Hij had het over een antwoord wat hij op een andere vraag had gegeven dus ga er nu wel van uit
Wat goooooooed
Ik vind die Martien dus helemaal niksā¦
Ik vond het leuk! Ben blij dat het weer terug is. Hou van Anny! Ze lijkt me zoān lief persoon en ze incasseert alle grapjes altijd prima.
Vertel! Ik ken namelijk alleen maar mensen die hem echt geweldig vinden.
Ik heb zijn programma nooit gezien, maar ik vond hem niet grappig en heel de tijd zo verbaasd kijken als iemand iets grofs zei. Ik vond hem eigenlijk een beetje irritant haha. Ik snap de hype om hem ook niet. Maar vond ze sowieso allemaal een beetje saai gister, alleen Ryanne was leuk.
Ik werd er net aan herinnerd dat Rankin the stars zo weer op tv komt. Ik ga mezelf zo vast op de bank installeren, voor optimaal kijkplezier (thee, dekentje, kaarsje aan etc).
Yes ik doe mee!
Ik ben al aan het kijken via Videoland
Oh goeie! Heb hem meteen aangezet. Lekker zonder reclames
Ah slim! Ik heb geen Videoland helaas
Ik vind het leuk dat Tim er is!
Ajoued? Ad! Haha
Viktor is wel saai hĆØ? Kan beter zn mond houden, maar hij mag best blijven zitten.
Ja niet grappig idd!
Hahaha zwabber. Ik vind Paul altijd leuk.
Moest laatst terugdenken aan vorig jaar toen hij voorlas uit het boek van Gordon. Dat was echt geweldig
Ik kan niet tegen de lach van Fajah
Ik ook niet het is zo overdreven
Heb je het zelf nog gelezen?
Ik vind het weer matig maar ik vind die Steven ook gewoon niet zo