Emma verpest het programma voor me
Als ik nu ga zappen zullen ze dat dan snappen
Emma verpest het programma voor me
Als ik nu ga zappen zullen ze dat dan snappen
Al die maniertjes van haar zijn zo ergerlijk
âWim leeexâ en dan de hele tijd zoân opgezet toontje.
Vik zit er echt verveeld bij, kan hij het allemaal wel volgen
Was vorige keer ook al. Snap niet dat hij zich hiervoor leent heeft hij niks beters te doen
Ik wil hem wel vermaken
Opzich is zân hele claim to Fame dat hij âLove Islandâ heeft gepresenteerd en iemand van K3 heeft gepenetreerd.
Dus, nee.
Zo klinkt het ook echt als een romanticus
Oja en hij zat ook nog met zn hand in Samson
Maar hij heeft toch geld genoeg om iets anders leuks te doen?
Zat Vik nou op zn telefoon
Zelfs de opmerkingen bij de ranking zijn niet echt leuk meer. En Fajah met dâr gehinnik maar overal om lachen
Zij is echt net zoân special snowflaky meid van 15. Teskuh in haar jongere jaren. Of nou ja zo was ik zelf eigenlijk ook.
(En dan doel ik niet op het songfestival want dat vond ik leuk en snapte ik helemaal.)
Ik kijk het nu terug en ik moest echt gieren, worteldoek, zo droog
Ik snap eigenlijk niet wat er zo grappig is aan Worteldoek.
Worteldoek is anders wel echt top voor onder je tent als je gaat kamperen. Ik zou blij zijn om naar zoân vernuftige uitvinding te worden vernoemd.
Wow emma, steven, viktor, fajah Indd niet grappig.
Maar zelfs Ryanne irriteert me nu. Schreeuwt de hele tijd en lacht keihard om dr eigen grappen. âVroegerâ maakte ze droge opmerkingen en bleef dan rustig erna. Deed dan zo alsof ze niet doorhad dat ze wat grappigs zei (wat dus best grappig was). Nu ligt ze half dronken (âlammmm mmm mm mmmâ) op dr desk te gillen.
Dat verhaal dat Ryanne was weggestuurd bij dat jongerenevenement over het milieu. Omdat ze na 2 dagen helemaal dronken was en dat ze toen 13 jaar was. Buikpijn van het lachen
Oh man die witte semi lange onderbroek van emma.
Ja was ryanne nou aangeschoten of? Van 2 flesjes bier word je toch niet zo? Iig ik denk zij al helemaal niet. Maar ik kan haar iig nog steeds wel waarderen.
Ik dacht dat ze er heel veel per dag opnemen en dat ze dan in verloop van de afleveringen steeds meer drinken.
Ik geloof niet dat dit 'm wordt voor mij. De reclame is zo lang. De mensen doen te hard hun best. Sommigen gun ik de aandacht niet. Meh