Rare eetgewoontes

Dit is niet raar, maar juist geniaal :heart_eyes:

1 like

Oh ik ben er een vergeten waar ik ook altijd raar op aangekeken word: harde witte broodjes of geroosterde witte boterhammen met alleen een beetje zout. Zo lekker :heart:

5 likes

drop met pindakaas
pindakaas met sambal en taugé op een boterham/cracker

Sowieso alle verse/afbakbroodjes, kaan ik zo op hoor😅 net zo lekker, vooral net uit de oven en helemaal als je met een lege maag langs de bakker loopt

1 like

Kroket met appelmoes!

1 like

Kip met poedersuiker, salami met hagelslag en nutella met aromat. Ook lepelde ik vroeger mijn kroket leeg met een patatje en vulde ik die volledig met mayo, behoorlijk ranzig en ongezond nu ik er nog even aan terugdenk :partying_face: oh en van mijn maccie kipnuggets eet ik de buitenkant alleen met zoetzure saus en de binnenkant alleen met fritessaus

2 likes

Een speculaasje met een beetje boter en hagelslag.

4 likes

Ice cream sandwich😋

Ik eet naturelchips met poedersuiker, blijft beter plakken tov gewone suiker. Gooi ik zo bij in de zak.

2 likes

Komkommerplakjes dippen in whiskeysaus!

1 like

Als er van de zuurkool stamppot iets over is knikker ik dat de volgende dag op brood. Vinden veel mensen raar🙈

Naturelchips met groene pesto is ook echt heerlijk!

1 like

Rijstwafel met pindakaas en muisjes :heart:

niet-afgebakken croissantjes :drooling_face:

1 like

Spaghetti bolognese met Griekse yoghurt erover :two_hearts:

1 like

Misschien verder niet heel raar:

Vanille vla (liefst alpro, wordt het romiger van :yum:) met benco/nesquick

Dit smaakt zoveel beter dan chocolade vla😅 dat is vaak beetje puur en dun/waterig

Extra zout/ beetje braadboter door pannenkoekenbeslag

Ohja en ik heb er een hekel aan als ik uitgebreid heb lopen schransen en dan iemand voor mijn neus ook nog even pizza gaat eten ofzo dus dan ga ik wel ergens anders zitten😅 lekker gezellig

1 like

Oh dit doe ik ook! Heerlijk. En soms ook met knoflooksaus. Oh, daar heb ik nu zo’n zin in!!

1 like

Haha, ik heb dat ook vaak soms wel 3 dingen :woman_shrugging:
Een koffie voor naja de koffie, een sapje voor de lekker en water voor de dorst.

Krijg er vaak opmerkingen over, maar ach. Ik heb het ook echt van m’n vader overgenomen.

Drink m’n koffie ook het liefste afgekoeld, krijg ook zo vaak de opmerking “hee je koffie wordt koud” en dan moet ik uitleggen dat dat expres is.

Lekkereste ‘rare’ snack: pitabroodje met brie en knoflooksaus. Maakt mn oma vroeger en echt zo lekker. Eet praktische geen kaas/zuivel meer, maar als ik eens zou cheaten echt hiermee :heart_eyes:

1 like

Lekker juist. En dan in de magnetron :pig:

Vroeger at ik ook graag witbrood met mayo, maar dat mocht ik maar 1x in de week van mn moeder :joy:

2 likes

Dat laatste klinkt eeeecht goed ik wil het