Rare eetgewoontes

Rare eetgewoontes. Verbaas ons.

1 like

Tzaziki en kaasfondu is de beste combi ooit.
Oh en pathe op brood met een laaje ajvar.

1 like
  • Naturel chips met suiker
  • Een boterham kipfilet met patat ertussen
  • Mijn broertje at altijd chocopasta met kaas

Plak kaas met een dikke laag chocopasta(puur, nutella mag ook) en hagelslag (puur ook), oprollen en eten

2 likes

Broodje met haring en uitjes en een chocomel on the side.

1 like

Gekookt ei met suiker! (Of een zoete omelet maar dat gekookte ei vinden de meeste mensen vreemder.)

Vanille ijs met olijfolie en zeezout, al is dat in Italië wel een ding volgens mij maar hier vinden veel mensen het raar.

En ik heb graag dubbel drinken omdat ik vaak niet kan kiezen of ik iets warms of kouds wil. Dus dan zit ik op de bank met zowel limonade als thee voor m’n neus.

2 likes

Dat laatste heb ik ook🙈

Verder vind ik de donkere randjes van een pannenkoek het lekkerst, dus die knabbel ik er eerst af :see_no_evil:

Ik heb een hekel aan eten wat niet meer warm genoeg is dus eet altijd eerst op wat het snelste afkoelt.

1 like

Curry of ketchup is ook best lekker broodbeleg :biggrin:

1 like

Dat doe ik ook wel is, als het ‘echte’ broodbeleg op is🙈 smaakt echt niet verkeerd

Broodje lasagne. En dan die heerlijke euroshopper of lidl lasagne uit de oven. Op een pistoletje, fucking heerlijk.

6 likes

Ik vraag mij bij heel veel dingen echt af hoe jullie er ooit zijn achtergekomen dat iets lekker is.

5 likes

Ik heb als kind heel vaak spinazie a la crème met curry erdoor gegeten en doe het nu nog af en toe als guilty pleasure :sweat_smile:

2 likes

Tosti met nutella en banaan vinden mensen in mijn omgeving altijd erg vreemd. Ik vind het wel meevallen eigenlijk

2 likes

Gooi je dan die suiker zo los in de zak? Ik geloof echt dat dit een chille combinatie is, maar ook een waar ik niet van zou kunnen stoppen met eten

1 like

Gewoonte wil ik het niet noemen maar dit was wel ultiem:

ffb165830f0126955e28ede4131927574c311147_2_375x500

Inspired by @anon24802271. Ik had overigens 2 kinderbueno’s in de croissant gedaan maar dat had er eigenlijk origineel maar 1 moeten zijn.

10 likes

Gekookt ei met suiker kwam ik achter tijdens paasontbijt op de basisschool toen iemand uit m’n klas z’n ei in de suiker liet vallen. Iedereen lachte hem uit maar hij at het gewoon op en toen hij zei dat het lekker was wou de hele klas het proberen

8 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Pasta met suiker (gewoon kale pasta mengen met suiker. En een beetje boter, anders wordt het droge meuk)
Kaas met appelstroop
Speculaasjes met een plakje kaas

Tosti kaas banaan

JE ZUSSS wat ziet dit er grrrrruwelijk uit :heart_eyes:

1 like