Rare producten van Ali, wish etc

Ik zie dit net op facebook voorbij komen, en ik word er echt onpasselijk van.
WAAROM zou je DIT doen???
(voor foto’s met het betreffende artikel in actie, kijk vooral bij de reviews…)

4 likes

Omg :sob:

wtf… Dit doet gewoon pijn om naar te kijken? Gewoon hoe is dit prettig!?

1 like

Ja dit ja. Ik zit hier al te lang over na te denken. Maar ik kan er echt niet bij gewoon?? Lijkt me toch ook daar iets kunnen beschadigen ofzo?

Ja precies… Het ziet er ook best wel ‘stevig’ uit, niet zo flexibel als een katheter ofzo, en dat kan al erg irriterend zijn… Man dat ding zou maar vast blijven zitten/vacuum trekken! Kippenvel gewoon haha echt walgelijk.

Edit: ik bedenk me dus nu pas dat er dus ongetwijfeld mensen zijn die opgewonden raken van dingen met plasbuizen, en ik weet niet of ik hier vanavond een rondje naar moet gaan googlen of dat ik onwetend moet blijven

1 like

Ik vraag me inderdaad af of dit een fijn rondje googelen is … Brr…

Ik denk dat je 2 in1 USB Earpick Mini Camera Endoscope Ear Cleaning Tool HD Visual Ear Spoonwel leuk vindt. Voeg het toe aan je verlanglijstje!


Niet heel raar, maar ik wil wel testen als ik weer eens verstopte oren heb :see_no_evil:

1 like


Iemand nog een setje wenkbrauwen?

15 likes

Zijn wel fleeky

3 likes

Vind dit niet echt heel raar? Misschien is dit handig voor iemand met alopecia of chemo o.i.d. Niet iedereen heeft geld voor professionele plakwenkbrauwen of dure microblading behandelingen.

7 likes

Een lamp voor je toiletpot. Ik vind het stiekem best leuk maar wtf.

4 likes

Party in the pot

1 like

Mijn foef zou hier uitvallen geloof ik.

8 likes

Hahahahah die reviews, iedereen is boos omdat er letterlijk ‘Penis Plug’ op de buitenkant van het pakketje staat.
Maar tbh dit ding ziet er nog heel lief uit als je kijkt naar hoe sommige soundingapparaten eruit zien :upside_down_face: (ik zit op het internet, soms zie je dingen, neem het me niet kwalijk)

4 likes

Die foto ook lol alsof ze een ei aan het uitbroeden is ofzo.

5 likes

:joy:

10 likes

€ 27,89 21%OFF | Sukumizu badpak Lycra Sexy Luipaard Zentai Unitard Open Ogen Mond Volledige Bodysuit Nieuwe Tweede Skin Suit
https://s.click.aliexpress.com/e/EpX3GQXWL

Sexy zwemmen

5 likes

Hahahaha Hoe verzinnen ze het

Iemand interesse in een masturbatie handschoen of balzak rekker?? :joy:

10 likes

Die handschoen, whyyyy

1 like