Rare producten van Ali, wish etc

Dit topic was op EGF and I loved it.

Bij deze:

22 likes

Oh dit is echt de favoriete bezigheid in ons huis, lekker met z’n allen gekke ali express dingen zoeken. We maken er dan ook een wedstrijd van wie in een bepaalde tijd het gekste ding kan vinden. Nee we hebben niet veel beters te doen klopt

9 likes

Queeee?!?!

15 likes

Hahahah waarom

14 likes

Dus ik zoek alleen maar op schoenen en tassen en andere fashion items en ineens staan er allemaal van dit soort dingen in mn aanbevolen… ook van rozenkwarts en andere stenen allemaal met helende krachten.

3 likes

oh deze is echt geweldig! hahaha

1 like

Why, tell me why.

12 likes

En dan de recensies met foto’s. Ik mag toch hopen dat ze dit niet met lijm hebben vast gezet.

:sob:

6 likes

Deze zag ik ook voorbij komen. Mensen die dit kopen mogen wat mij betreft worden aangeklaagd voor dierenmishandeling

6 likes

Echt hoor, sowieso al die kattenproducten…

:no_mouth:


Edit: wel mooie korting.

11 likes
1 like

€ 2,81 | ONS Donald Trump Action Figure Trumpy Haar Troll Pop Grappige ONS President Model

5 likes

Zoveel vragen…

Misschien mag ik dit niet posten want het gaat niet om het product zelf maar ik heb gehuild van het lachen om de vertaling

GEZICHT STRONT hahahahaha

41 likes

€ 16 11%OFF | [MPK Kat Bedden] 4 Kleuren Banana Peel Kat Huis, Schattig Uitziende Banaan Kat Bed & Kittens, gratis Zachte Padding Voorraad Strekt!

5 likes

:flushed: die wil ik!

1 like

€ 1,88 22%OFF | 1 pcs Cartoon Gele Silicagel Eendje Vorm Fietsbellen Shining Mountainbike Stuur Eend Hoofd Licht Accessoires Nieuwe


Heb ik dit nodig? Nee. Wil ik dit? Ja!

5 likes

:heart_eyes:

1 like