Rare producten van Ali, wish etc

15 likes

Deze zijn wel geniaal om te versturen :joy:

3 likes

Ik ben in een rare categorie op Amazon Duitsland beland :joy:

Het begon met deze suggestie, een mandala penis kleurboek voor volwassenen:

Het ging verder met een penis kleur/zoekboek:

Daarna kwam de Penifant met zijn vriendjes:

En het kattenanuskleurboek:

Het ging verder met het “fickende Tiere” kleurboek:

Maar als dat nog niet erg genoeg is, heb je ook de clowns versie:

En als je denkt dat het niet erger kan… dan heb je nog:

Het is blijkbaar een heel genre in de categorie “Boeken > vrije tijd, huis en tuin > hobby’s en handwerk” WTF :sweat_smile:

24 likes

Deze kakkende Flamingo, te koop in De Bijenkorf, hoort ook wel in dit topic thuis vind ik.

GottaGo Flamingo is een zachte pluchen Flamingo die je kunt voeren met zijn speciale Flamingo voer. Hij zal grappige smakgeluidjes maken en dansen op de muziek door met zijn nek te draaien. En zodra hij gaat zingen: Oh, oh, Gotta Go!, is dat het teken om hem snel op zijn WC te zetten, zodat hij zijn magische drolletjes kan leggen! De drolletjes verander je binnen een handomdraai weer in voer, zodat je hem keer op keer kunt voeren.

7 likes

Hahahaha ik vind dit echt niets voor de bijenkorf ook :joy: chique publique (expres) dat een schijtende flamingo gaat kopen.
Ach, poepen doen we allemaal

2 likes

Nou ja, de rijken hebben natuurlijk wel hun fancy manier om kinderen uit te leggen dat ze in de pot moeten kakken

2 likes

Dat is nog steeds 30 euro om te leren kakken in een pot.

Ze kijken je gewoon vies aan tot je eindelijk weggaat.

2 likes

Ik bedacht me vorige week nog dat ik een kleurboek wilde kopen voor mezelf. Ik weet nu waar ik moet zijn😏

2 likes

Ik vind het best smerig dat zn poep weer in eten veranderd…

2 likes

Het stoort me echt enorm dat die clowns en kabouters gewoon broeken aan hebben. Dat is toch niet realistisch :joy: of dan zou er trocken voor moeten staan :disguised_face:

2 likes

Deurbeleid without saying deurbeleid :joy:

3 likes

Een knuffel…

De fuk

2 likes

Zit hardop in bed te lachen om je comment :joy: midden in de nacht haha. Idd de fuk omschrijft het zo goed :joy:

1 like

Ik blijf suggesties krijgen :joy:

WHYYY

5 likes

@flalamingo op je tweede screenshot staat een deel van je gegevens, misschien wil je dat liever niet?

3 likes

Oeps, weggehaald, thanks!

1 like

Wie zegt dat puzzelen niet sexy kan zijn?

4 likes