Redenen waarom mijn kind boos op mij is

Dat denk je haha. Ik ben 31 en doe dat nog steeds af en toe :joy::joy::joy:

7 likes

Hahahaha ja en dan is het één keer de oven aanraken, één keer de vingers tussen de scharnierkant van de deur, één keer de vingers tegen het stroomdraad en nog alle andere dingen op deze aardkloot uitproberen

6 likes

Twee van de drie dingen die je noemde zijn al gebeurd bij twee van de drie kinderen van mij :rofl:

7 likes

Omdat ik zijn eten voor hem wilde snijden.

4 likes

Ze waren hier boos omdat ze pepernoten bij de ‘koffie’ kregen en geen speculaas koekje. :thinking:

Voor de duidelijkheid bakje pepernoten is meer dan een koekje. :see_no_evil:

5 likes

Mijne was laatst boos omdat hij pepernoten kreeg, terwijl hij liever komkommertjes had.

36 likes

Oh jaaa ook zo herkenbaar. Alleen maar goed, maar toch. Niet zo boos worden hahaha.

1 like

Omdat hij 5 uur sochtends niet meer wou slapen, we uiteindelijk naar de woonkamer zijn gegaan, en dan een half uur heeft lopen zeuren dat ie weer wilt slapen. Vraag ik of hij nog even een dutje gaat doen; neeeee :sweat:

5 likes

Gisteravond werd hij boos omdat ik duplo-poppetjes in zijn zelfgemaakte lift (2 deurtjes aan elkaar) had gestopt. Hij heeft toen mijn duplo-knikkerbaan gesloopt. Ik heb hem toen gehocus pocust en onzichtbaar gemaakt, lekker rustig.

35 likes

Omdat wij sushi gingen eten en hij dacht dat hij dat ook moest…

7 likes

Hahaha gehocus pocus en onzichtbaar gemaakt? :joy: Hoe gaat dat in z’n werk?

1 like

“Hocus, pocus, pilatus pas…ik wou dat mase onzichtbaar was!”. En daarna ga je hem roepen en doe je net of je hem niet kunt zien. Haha sorry, zulke kutouders zijn wij. Maar niet te lang onzichtbaar laten zijn, want dat is zielig.

100 likes

Ze mag geen oorbellen
Ze mag geen make up
Ze mag geen bh aan

15 likes

Vooral deze vind ik echt heel stom van je!

6 likes

Ik had haar als een prinses geschminkt want ze wilde prinses piet zijn.
Vervolgens heeft ze toen ik niet keek zichzelf vol geschminkt.
En nu is ze boos omdat het geen prinses schmink meer is. En omdat ik haar nu waterpokken piet noem.

17 likes

Omdat mijn nieuwe auto niet blauw is maar grijs.

Hij wilde blauw.

26 likes

Overleg dan ook eerst :joy:

7 likes

Vannacht was hij boos want hij mocht niet aan het lichttouwtje trekken.

6 likes

Ik raakte zijn toet toet auto aan.

4 likes

Huh hoezo niet?