Redenen waarom mijn kind boos op mij is

Die van mij had gister een tantrum omdat ze de onderste krentjes niet uit het doosje kreeg en ik haar wilde helpen

4 likes

Omdat ik een banaan met schil had en hij eentje zonder schil.

8 likes

Omdat ik het licht aandeed in zijn kamer vanmorgen.

Hij deed zijn armen voor zijn ogen en zei : djit uit, djit uit (licht uit natuurlijk).

Hij is nog geen 2 en wil nu al niet opstaan :disappointed_relieved:

16 likes

Omdat hij iets “ zelluf” wilt doen, dus dan hetgeen wat ik deed onklaar maakt en het zelluf doet.

Omdat ik na 5 uur zeuren Shaun het schaap heb opgezet en hij dan ineens bob de bouwer wilt kijken.

Omdat hij 2 verschillende schoenen aan wilt.

Omdat hij geen jas aan wilt naar buiten, omdat hij het vervolgens heel koud heeft zonder jas .

Omdat ik niet lang genoeg naar hem zwaai als hij op bed ligt om te slapen

Omdat hij niet in de kinderwagen wilt

Omdat hij 2 koeken wilt i.p.v. 1

Dit was van 1 dag ongeveer :joy:

18 likes

Mn nichtje was boos omdat ik haar van het aanrecht tilde en ze het het niet zelluf mocht doen (ze is 2)

2 likes

Ah, ja. Vandaag was ze (3) boos omdat haar lievelingsknuffel ook boos op mij was. Zonder reden.

50 likes

Ik praatte.

11 likes

Er staan egels op zijn romper en die gaan er niet af.

27 likes

Omdat het ijsje waar ze van mee mocht eten te koud was :eyes:

17 likes

Omdat hij geen koekje mocht om 18:30 s avonds🤷🏼‍♀️

4 likes

Omdat ik om 7 uur ‘s ochtends niet náást mijn bed wil liggen zodat haar 92748 knufffels (haar ‘beste vrienden, hoor mam’) op mijn plek kunnen liggen.

32 likes

Ze was vanochtend boos omdat ik geen onderbroek aan had toen ik uit bed kwam, word ze helemaal panisch van want ze vindt mijn billen vies

Oké

37 likes

Ik heb nog geen geboren kinderen maar dit doet me denken aan dat m’n zusje, toen 5, boos was op m’n moeder omdat ze half februari niet in het opblaasbadje mocht buiten, want m’n moeder had toch gezegd dat het mooi weer was?

27 likes

Omdat ik na een uur lopen en nadat hij zelf naar binnen was gestapt, de voordeur niet meer open wilde doen.

Omdat ik hem wilde troosten.

Omdat ik adem.

Het is zo’n dag :wink:

5 likes

Ooh hierdoor wil ik nog graager (/liever?) kinderen dan dat ik al wilde :heart: Mijn buurmeisje was boos omdat ik kwam oppassen, in mijn tuin waren we beste vriendinnen maar in haar eigen tuin was haar kat haar beste vriend en ik mocht niet bij hun clubje.

Okee doei ik ben binnen :woman_shrugging:

20 likes

Hahah geweldig dit topic.

Ik was vandaag aan het videobellen via Snapchat met een vriendin. Haar dochter van 3 kwam er ook gezellig bij. Want vriendin vertelde enthousiast dat ze met tante DahliDavin aan het bellen was. Blijkbaar had ik een iets te gekke filter op want ze werd zo boos omdat ik te eng was :rofl:

8 likes

Ze was boos omdat ze het stokje van de bellenblaas (incl sop) niet in d’r mond mocht doen. Incl huilen en zichzelf op de grond gooien :+1:t2:

16 likes

Hij was boos want mocht niet met mijn tampon spelen :roll_eyes:

15 likes

De jongste was boos, omdat ik haar een zure mat gaf die ze zelf wou! Was toch te zuur. No shit?! Ik heb je gewaarschuwd kind.

22 likes

Omdat ik Nijntje aandeed toen hij er om vroeg.

8 likes