Redenen waarom mijn kind boos op mij is

Ze mocht zich niet van der rug op der buikrollen terwijl ze haar tandenborstel in haar mond had. Wat een gemene moeder heeft ze toch ook​:woman_shrugging:t2::joy:

5 likes

Zin om dit topic even nieuw leven in te blazen…

Ik wilde per se poepen met de deur dicht🙃

8 likes

Privacy is overrated :joy:

Die van mij die gaat ook in driftbui modus als ik de wc deur dicht doe. Gillen krijsen en tegen de deur rammend ‘maaaamaaaa’ roepen.
Dan denk ik al gauw ‘laat maar ik poep vandaag wel niet’

3 likes

Vandaag:

Omdat ik zijn jas aan wilde trekken.
Omdat hij andere schoenen aan wilde, pakte ik andere schoenen,weer boos want wilde die eerste schoenen tóch aan.
Omdat hij zelf een scheet liet.
Omdat hij niet van mijn koffie mocht drinken.
Omdat ik mijn sokken aantrok.
Omdat ik na 30 minuten bij de kippen kijken naar huis wilde.
Omdat ik een blauwe emmer pakte en niet de witte.
Omdat hij geen banaan wilde maar wel mijn banaan wilde opeten.
Omdat hij mijn banaan daarna uitgekauwd uitspuugde op de bank, er vervolgens doorheen ging smeren en ik dat niet goed vond.

Moet ik nog door?

28 likes

Omdat ie niet in de hoek gezet werd (dat is ie nog nooit :crazy_face:).
En clientje wel, want dat is het “protocol” bij deze cliënt. Hij wilde dat perse ook :nerd_face:

8 likes

Van S mag ik geen vliegen of andere insecten meppen, want dat zijn zijn “beste vriendjes”.

Wat ik wel heel lief vind is dat hij om half 8 opstaat en dan lopend uit zijn kamer naar de onze komt ik tussen ons in te liggen :smiling_face_with_three_hearts: echt een en al liefde :smiling_face_with_three_hearts: en oh mamma ik miste u zo erg :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Omdat ik niet meer bij dr op de grond wilde zitten.

3 likes

Hahhaa zooo herkenbaar. Die van mij wordt al boos al ik knipper tegenwoordig… hopelijk helpt het dat ze weer 2 dagen naar de opvang gaat volgende week.

2 likes

Ja zo’n wéék word het denk ik :joy::hot_face:

Zijn vlok (chocolade vlokken) brak en ik wilde hem niet maken :woman_shrugging:t3:

Oke, daarvoor had ik ook al het verkeerde broodje uit de mand gepakt én de verkeerde kleur beker neergezet. Dus ja, opeenstapeling van teleurstellingen.

Morgen is de opvang open :partying_face:

24 likes

Omdat ik de deksel van de boter had open gedaan.

Omdat ik mijn boterham niet meer met haar wilde ruilen nadat we die al 3 keer geruild hadden. We hadden overigens precies hetzelfde brood met hetzelfde beleg.

16 likes
  • Omdat ze uit het karretje moest en we niet naar een andere winkel gingen waar ze een ‘kalletje’ hebben
  • Omdat ik haar slaapzak uit deed
  • Omdat ik haar voeten niet nog een keer wilde verven (we waren aan het knutselen)
  • Omdat ik mijn voeten op de bank legde
  • Omdat ik het rozijntje op at wat zij in mn mond stopte
  • Omdat ik geen slok wilde nemen uit het glas waar water met zand in zat.
  • Omdat ze geen ijsje mocht om 9 uur (en omdat die ijsjes nog in de vriezer moesten, het zijn van die ijslollies).
18 likes

Omdat ze de zee niet uit wilde, terwijl ze al 20 minuten in een poel zat en inmiddels te bibberen van de kou want het water was nog best koud.

6 likes

Ik wilde z’n badwater met plas niet drinken, ook niet toen hij zei dat het koffie was.

65 likes

Dikke verwarring bij mij omdat ik dacht dat ik in het sekstopic zat

48 likes

Hahahaha

1 like

Misschien wel de leukste opmerking in dit topic :joy:

1 like

S was boos omdat ik hem bevrijdde uit het kattenluikje. Sorry vriend maar je past er niet meer door.

26 likes

Omdat ik degene was die zijn luier ging verschonen i.p.v. zijn vader. Schoppen, bijten, om zijn as draaien… Man man man, alsof je een ronddraaiende krokodil in bedwang probeert te houden.

3 likes