Redenen waarom mijn kind boos op mij is

De peuter werd boos in de supermarkt, omdat ze het wagentje wel mocht duwen.
Denk dat de gehele AH haar gehoord heeft.

16 likes

Omg daarom gooi ik d’r altijd in het zitje van de grote winkelwagen. Prop een banaantje of appeltje in d’r hand en we kunnen gaan. Als ik haar laat lopen word ik gek haha. Dan gaat ze met turbo door die winkel. Bijna tegen alle mensen hun kuiten en schenen aan :eyes:

7 likes

Hahaha ik kan haar niet zo hoog tillen met D in de draagzak voorop. Slap als zak ben ik.

En C moet echt leren dat ze zelf moet lopen EN LUISTEREN! Vooral luisteren. En al die zure mensen vanochtend heb ik chagrijnig aangekeken. Ik weet wel weer waarom ik eigenlijk boodschappen bestel en laat afleveren. Om die zuren mensen te vermijden.

2 likes

Oh man. Alle zure oude mensen zijn ook altijd precies met jou in de supermarkt. Hier gister ook hoor. “Ohhh is dat jouw baby broertje?!” - eh nee ouwe tang. T is d’r zusje en nu weg met je vieze vingers met lange nagels bij m’n baby.

9 likes

Precies. En aaaaaltijd willen ze aanraken. Daarom vind ik die wintertijd wel fijn. Dan zitten ze meer verstopt in die dikke jas.

2 likes

Toen ik nog bij de Albert Heijn werkte had ik een collega op de broodafdeling die alle schreeuwende kinderen krentenbolletjes ging geven zodat het stil was haha :joy:

24 likes

Wat een superlieve oplossing is dat zeg!

2 likes

Hha ohhh vandaar dat mijn kind vorige keer een kaasstengel aangeboden kreeg :joy::joy: (ze was wel stil overigens haha)

8 likes

Omdat hij de onderzetters niet mag opeten.

67 likes

Mijn neefje werd afgelopen weekend ontzettend boos op me omdat ik mijn schoenen niet uit deed toen ik het huis van zijn ouders binnenkwam. Wist ik veel.

8 likes

Jij weet gewoon niet hoe voedzaam kurk is haha.

5 likes

Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Nu heb ik de onderzetters weg gedaan en bananen gekocht!

3 likes

Mijn zoon was boos omdat ik het pakje zakdoekjes niet wilde voorlezen :weary:

46 likes

Omdat er maar 1 maan is buiten

24 likes

Snap ik ook wel Saturnus heeft 82 manen. Saturnus is de beste! :heart: Kom maar R, rondje om Saturnus.

14 likes

Hij gaf me een koekje en ik nam een hap.

18 likes

Dat hij een haar van mij in zijn mond heeft nadat hij mij over mijn hoofd had gelikt.

29 likes

Omdat ze van mij papa’s bierflesje niet in der mond mocht doen.

Nu zit ze als een dramaqueen tegen papa aangeplakt en af en toe kijkt ze naar het flesje en dan naar mij en dan begint ze weer, whahaha.

34 likes

Ik had het in mijn hoofd gehaald zelf de wasmachine leeg te halen. Woedend werd alles er weer ingepropt. Toen hij daarna weer mocht helpen leeghalen waren we wel weer vrienden.

28 likes

Omdat ze geen groene pyjama aan wilde, maar een witte. We hebben niet eens witte.

20 likes