Wat een rollercoaster dit . Moest echt lachen om ‘en ook niet op 1 schoen’.
Hier zou ik ook echt boos om worden
Hoe leuk zou het zijn als zij in bambipyjama naar de supermarkt gaat en jij in je trouwjurk? Zie het helemaal voor me haha
Omdat ze een vraag wou stellen en ik daarvoor niet met de auto stopte. Midden op de snelweg.
Omdat z’n haar te kort was…
Ik had nog zo met een liniaal laten zien hoe kort het dan werd, was allemaal prima.
Nou woest was meneer toen ik klaar was…
Na het douchen vond hij het ineens wel mooi.
Ze mag niet terwijl het 10 graden (en half 6) is spelen met dat ding wat je op de tuinslang aansluit en wat dan water om zichheen sproeit. En de hele buurt weet inmiddels dat ze boos en verdrietig is. Wat een volume
Dat ook mensen die niet getrouwd zijn baby’s kunnen krijgen. Dat kon echt niet zei ze. Je moet getrouwd zijn.
Hij mag geen kroepoek. Om half 8 in de ochtend.
He is gonna love adulthood
Hier mocht ze vanochtend geen plakje cake als ontbijt…
Mijne mocht niet om 7.30 naar oma om een ijsje te eten
Wordt druk in het opbiechttopic zonder amai-reacties over een jaar of 18.
Hopelijk is er tegen die tijd gewoon een harde regel dat het geen biecht is om te posten wat je gegeten hebt
Omdat ik niet alle boeken uit zijn boekenkastje in 1 keer mee kan nemen naar de woonkamer. Hij hielp wel mee door welgeteld zelf 1 mini boekje te dragen
Mijn kind is deze week chronisch boos… Vermoeienddddd.
Brood verkeerd snijden.
We hebben de verkeerde kleur auto (is een terugkerend probleem in z’n leven…)
Niet in bad willen, maar nog bozer als hij er weer uit moet. Geldt ook voor de douche.
In de ochtend de gordijnen open doen is gegarandeerd oorlog atm.
Zijn kleren zijn niet naar wens (ik wist echt niet dat jongetjes van 3 hier al een mening over hadden…)
Hij wordt boos als we boos worden omdat hij de voordeur uitrent.
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Mijn hemel.
Het is een fase en het is een heel leuk kind. Maar jongens wat is het op het moment even ingewikkeld.
Dit is geen fase, dit heb ik ook nu op mijn 25ste…
Nu je het zegt: ik kan ook enorm tijd rekken als ik onder de douche sta.
Maar gisteren mocht hij langer onder de douche, dan maak ik namelijk ondertussen de badkamer schoon. Toen heb ik hem uiteindelijk relatief vrolijk eruit gekregen omdat hij mocht helpen z’n bed te verschonen dat gaat ook niet forever werken denk ik.
Haha, dat is ook wel heel zwaar. Hopelijk is hij snel door deze fase heen!
“Bah! BAH! BAH! BAH!”
M’n kind vindt mijn moedervlekken blijkbaar heel vies.
Moedervlekken of moddervlekken? Misschien heb je je gewoon niet goed gewassen?