Ik vond Las Terras(z?)as mooi.
Vinales was top, vond santa clara echt niks aan.
Ik ben op dit moment in Bangkok en mijn vriend en ik willen morgen naar een skybar, ik zie op internet alleen door de bomen de barren niet meer. Iemand een tip voor goed uitzicht, én een goede sfeer?
Mijn vakantie naar Mexico en Guatemala volgende maand kan niet doorgaan door corona . We kunnen nu omboeken en dan in oktober gaan, helaas is het dan wel slechter weer daar. Iemand daar ervaring mee?
Baal zo erg, verheugde me er gigantisch op en was wel toe aan vakantie. Maar ja niks aan te doen.
Wij zijn op de rooftop van het Banyan Tree hotel geweest. Vond het echt adembenemend mooi. Wel 20 euro voor een cocktail dus hebben ook maar 1 drankje gedaan, vond ik het wel waard.
Ah wat kut!
Ik ben eens voor drie weken in oktober in Mexico/Belize geweest en heb 1 dag regen gehad en een keer een middag, viel echt heel erg mee!
Ja eigenlijk zien we het ook wel hebben niet zo veel keuze nu. Vandaag gelijk alles regelen om het om te boeken.
Ja, gelukkig valt het om te boeken zodat jullie nog kunnen gaan. Voordeel is wel dat het dan een stuk minder druk is daar qua toerisme.
Ik ben naar above eleven geweest. Is ook echt een aanrader, maar net als alle andere rooftopbars is het wel prijzig.
Ik ben naar Lebua geweest, was erg prijzig maar wel een leuke ervaring!
Misschien hoort dit niet in dit topic thuis maar ik weet even niet zo goed wat ik ermee moet. Wij zouden 24 April vertrekken naar Dubai. Ik heb een aanbetaling gedaan van 500 euro en het restant word eind volgende week verwacht. Ik ben enorm in dubio of ik mijn verlies pak de boel cancel en 500 euro kwijt ben of het resterende 2100 euro overmaak en hoop dat er evt een goeie oplossing word geboden. Als ik kijk bij de duitse reisorganisatie waarmee we zouden gaan word er tot nu toe niet veel goeds gedaan en de meeste worden gewoon weggestuurd. Ik weet zelf niet zo goed of ik wel wil gaan. Dubai blijft een doorreis plek en heb geen behoefte om daar iets op te lopen of om gezeik en gestress over een vakantie te hebben maar aan de andere kant ook geen zin om 500 euro te verliezen. Wat zouden jullie doen?
Ik heb ook corona first world problems, namelijk dat ik het zo kut zou vinden als mijn geplande vakanties niet door kunnen gaan. Ik vind die onzekerheid vervelend, heb liever dat ik nu weet dat ik die in mei bv niet kan doen zodat ik kan kijken wat er nog te annuleren valt qua boeking.
@justinbieber zou dus ook niet goed weten wat ik in jouw situatie zou doen. Want het is nog geen eind april en misschien loopt het wel los, maar zo niet dan is het echt veel geld dat verloren gaat indien je niet kunt annuleren… Lastig idd.
Ik zou over twee weken naar Jordanië gaan maar heb besloten het niet te doen. Ik vind het onverantwoord om tijdens een pandemie lekker de wereld over te vliegen.
In Jordanië valt het aantal besmettingen nog wel mee maar in Nederland hebben we geen idee hoe hoog het aantal daadwerkelijke besmettingen is. Ik heb geen verschijnselen maar kan alsnog het virus bij me dragen. Dus ik vind dat we hier gewoon zo veel mogelijk thuis moeten blijven. Dan maar geen vakantie.
Dat is het verstandigste en meest verantwoorde op dit moment, hoe vervelend ook. Hopelijk gaan steeds meer mensen dit inzien en blijven ze gewoon thuis.
Ik ook. Zou komende week op vakantie. Heb los geboekt dus krijg geen tegoedbon van een Corendon oid. De vlucht kan ik kosteloos omboeken maar naar wanneer dan? Inderdaad geen idee wanneer dit voorbij is. Zit zelf nu een beetje af te wachten tot de vliegmaatschappij zelf annuleert en hoop dan op geld terug of een tegoedbon. Zo niet dan boek ik de vlucht de avond van tevoren toch maar zelf om.
Kosten voor verblijf zijn €200 en wil daar een mail naar sturen. Proberen of daar iets te regelen is met tegoeden. Zo niet dan ben ik dat wel kwijt, maar dat bedrag is nog te overzien. Ben wel even heel blij met mijn ongeorganiseerde zelf. Heb daardoor alleen verblijf voor de eerste week geboekt en voor de rest van de vakantie nog niets
Gekke tijden zijn dit. Wij gaan 27 april naar NY, de vraag is nog natuurlijk of Trump beslist om zijn 30 dagen inreisverbod te verlengen. Ik gok van wel. Kunnen onze AIRBNB tot 2 weken van te voren kosteloos annuleren, dus wij wachten het allemaal nog even af…
Iemand wel eens in Taiwan geweest? Kan je wat vertellen over jouw ervaring?
Wij 22 april, maar ga er niet vanuit dat het doorgaat.
Airbnb is heel coulant met annuleren nu, dus dat is geen probleem als je echt niet kunt gaan. @Salmiak
Ik ga in mei naar NY maar ga er vanuit dat het niet doorgaat.
https://www.cnbc.com/2020/03/16/cdc-recommends-the-cancellation-of-events-with-50-or-more-people-for-the-next-eight-weeks-throughout-us.html