Reizen / Vakantie (Deel 1)

Wooow door jouw berichtje ging ik ook even kijken, maar wij zouden ook een mega bedrag kwijt zijn op Tenerife. Niet helemaal rekening mee gehouden.:sweat_smile:

Edit: vet raar, als ik via ANWB zoek, ook sunnycars, dan is het de helft.


Zijn er al meiden gaan vliegen die volledig gevaccineerd zijn? Ging dat goed? Wij vliegen volgende week, volledig gevaccineerd maar twijfel of ik alsnog moet testen just to be sure.

1 like

Heeeeel raar, gekke vraag maar zou jij wellicht keer kunnen kijken voor mij via anwb :joy: wellicht dat mn telefoon al mn zoekgs blijft opslaan

Sardinie plaats olbia
Van maandag 16 tm vrijdag 27 augustus

1 like

Helaas alsnog die hoge prijzen. Heb me hier mega op verkeken.:sweat_smile:

Ik heb het Idee dat autohuur in italie echt driehonderd keer ovrr de kop is gegaan. Ben nu zelf in puglia en betaal zelf ook Ā±100ā‚¬/dag (via AVIS). Sowieso is alles veel duurder dan twee jaar geleden; overnachtingen zijn echt heeel duur en je krijgt er niet veel bijzonders voor (duur vind ik Ā± 150 tot 200ā‚¬/nacht). Je ziet hier overigens ook heel veel nieuwe b&bā€™s op airbnb :sweat_smile:

1 like

Volgens mij is het dit jaar sowieso overal duurder! Wij zijn dit jaar ook het dubbele van vorig jaar kwijt, maar heb het er wel over. Vliegtickets waren dan weer goedkoper, compenseert het weer!

Jaa schrik er echt van hoe duur alles opeens is! De tickets zijn idd spotgoedkoop :joy: nja dan huren we maar wat minder een auto, absurd 1500 euro :face_with_raised_eyebrow:

Onze tickets naar Tenerife waren alsnog heel duur, maarja geboekt toen dat als enige geel was.:joy: Zag dat tickets naar Italiƫ en Kroatiƫ echt veel goedkoper waren. Achja. Maar even op autojacht morgen!

Heeft iemand nog een leuke plek waar we 3/4 nachten nog kunnen staan in Kroatie/Oostenrijk/Italie? We hebben istrie, krk eiland en plitvice dan al gehad maar heb nog wat nachten om op te vullen voordat we naar huis gaan. Het liefst dus wel iets richting Nederland of iig niet verder naar het zuiden.

1 like

Voor welke van deze opties zouden jullie gaan?

  • Hamburg - Kopenhagen - Malmƶ - Oddense
  • Berlijn - Krakau - (Boedapest) - Praag

0 stemmers

Ik ga alleen, met de bus/trein vanaf Rotterdam en slaap in hostels. In Berlijn of Hamburg ben ik wel eens geweest dus daar blijf ik niet megalang, denk 1 of 2 dagen. En in totaal wil ik ongeveer 10 dagen wegblijven. Oh en ik heb een vaccinatiebewijs dus geen problemen met inreisbeperkingen.

Ik weet echt niet meer wat ik leuker vind en twijfel zo over Boedapest. Ben bang dat het te veel lange bus- en treinritten worden dan in 10 dagen. Wat dat betreft is de andere optie weer fijner.

1 like

Ik vond Comomeer echt fantastisch - niet echt een tip voor een camping

2 likes

Oe geen tip omdat we zelf net gearriveerd zijn in Kroatie; tips voor campings? Zijn nu in Istrie op een meega camping, niet zo ons dingā€¦ konden niets leukers vinden.

3 likes

Wij gaan ook naar Krk en plitvice. Lig nu net op een camping vlakbij Zagreb en dan gaan we daarheen en waarschijnlijk een of andere berg beklimmen. In Duitsland en Oostenrijk hebben we steeds maar 1 tussen overnachting gedaan

1 like

Misschien iets op Mali Losinj? Het is echt prachtig daar

1 like

Budapest is wel echt prachtig, maar inderdaad wel een stukje reizen vanaf de andere steden. Op dezelfde route kan ik ook Brno aanraden! Heb ooit in Ć©Ć©n vakantie Krakau, Budapest, Bratislava, Brno en Praag bezocht en vond Brno toen juist heel fijn, wat kleiner en een stuk minder toeristisch, maar daardoor hadden we voor dezelfde prijs een veel leukere verblijfplaats. En er zijn ook echt wel bijzondere dingen te zien!

1 like

Weg

1 like

Wij zitten nu ook op massa campings maar vind het stiekem wel een keertje lekker haha!

Oeeeh ziet er heel mooi uit! Ik ga er nog wat dieper in kijken, dankje!

1 like

Ben je nog opzoek naar een auto? Ik heb vorig jaar voor 20 dagen ā‚¬600 betaald in het hoogseizoen, bij een local verhuurder! Stuur maar een bericht, dan stuur ik zā€™n bedrijf door.

1 like

Jullie mogen naar de UK komen als je volledig gevaccineerd bent! Woop woop!

3 likes

Jaa graag :relaxed: