Reizen / Vakantie (Deel 1)

Wij vertrekken morgen, dus herinner me eraan als jullie vertrekken, haha!

1 like

Done! We zijn inmiddels op onze bestemming ook.

:star_struck:

3 likes

Ik ga in augustus een paar dagen naar omgeving Verona, en op de terugweg willen we graag nog twee nachtjes in Zwitserland stoppen. We willen het liefst in een omgeving met bergen/natuur zitten, maar omdat we er maar zo kort zijn liever niet een plek die heel moeilijk te bereiken is. Heeft iemand misschien aanraders voor een plaats of regio? :mountain_snow:

1 like

Lauterbrunnen misschien?

8 likes

Dan zou ik een accomodatie zoeken bij het vierwoudenstrekenmeer bij Luzern! Loopt de snelweg langs (neem die route zelf altijd vanuit Italië) dus je bent er zo en het is er prachtig. Meer + bergen = :heart_eyes:. En een dagje Luzern is ook aan te raden mocht je er zin in hebben.

2 likes

Omg hier zit ik bijna :cry: can’t wait

1 like

Oeh heel leuk!! Je hebt vast al veel gepland maar schynige platte & schilthorn mountain zijn heel leuk.

1 like

Ziet er geweldig uit :heart_eyes: gaat op mijn lijstje! Thanks

1 like

@Camomille oh wauw dit ziet er prachtig uit allebei :heart_eyes: bedankt voor de tips, ik ga in deze twee omgevingen even speuren naar een verblijf!

1 like

Ik hoop zooo erg dat mijn rondreis door Amerika in december door gaat.

7 likes

Ik ga bijna naar midden-Frankrijk omgeving Nantes! Zoveel zin in!
Enige wat raar is dat ik mijn coronabewijs al kan ophalen internationaal. Zou dat dan toch al positief zijn ook al is het nog niet 7 dagen lang geleden?

1 like

Ik kon m’n internationale bewijs al ophalen voordat ik mijn tweede prik gekregen had, maar als ze hem dan met zo’n app checken kleurt hij als goed is rood i.p.v. groen.

1 like

Ben nu in Kroatië en dikke aanrader. Vandaag bij de Plitvice meren geweest, echt wauw

7 likes

Was het druk? Wij hopen eind september naar Split te vliegen als alles goed gaat.

Ja dat wel, maar goed te doen op zich. Wij hadden online kaartjes gekocht (tip, scheelt rij) en gingen om negen uur omdat de eerdere uren al vol waren. September zal sowieso rustiger zijn (geen kutkinderen, die de boel op lopen te houden. Maar misschien wel langzame pensionados)

Ohh sorry, ik ben gewoon helemaal vergeten te reageren hierop :sweat_smile: super bedankt nog voor je berichtje, maar het is uiteindelijk toch maar Portugal geworden (wat ik al geboekt had, want goede prijs/kwaliteit verhouding en besmettingen dalende).

2 likes

Oh zo mooi! Die trip zijn wij nu precies aan het maken, een maand met onze camper. Nu op het eiland Krk en ook al zo prachtig😍

3 likes

Leuk!! Is dat gewoon de beach bar? En moet je daar voor reserveren?

1 like

Wij hebben vandaag een rondreis Schwarzwald geboekt, we gaan 11 dagen en blijven 1/2/3 dagen per plek en hebben hotels/airbnb’s in de volgende plaatsen:

  • Baden baden
  • Freudenstadt
  • Triberg
  • Schluchsee
  • Heidelberg
    Als iemand nog leuke tips heeft, graag :smiley: we gaan met onze eigen auto dus hebben veel vrijheid en mogelijkheden
7 likes

Kasteel Staufenberg in Durbach is heel leuk om naartoe te lopen.


9 likes