We zijn er nog! Moet wel lachen om je post, want de hittegolf is hier nu ook beland, 37 graden it is en alle trails zijn daardoor afgesloten. Jullie hebben denk ik ook een auto dan? Rondom de Teide zijn echt heel veel trails, wij hebben in ieder geval die rond de Montaña Samara gelopen (± 2 uur) en wilden er gisteren nog een lopen maar dat ging niet door de hitte en gevaar voor branden. Er zijn echt heel veel plekken om te wandelen/hiken, ook in het Tenogebergte en Anagagebergte! Maar rondrijden is ook al heel leuk (rondom de Teide, route langs Masca, door Anagagebergte). Het is wel echt een prachtig eiland, heel afwisselende natuur.
Waar zitten jullie? Wij zitten nu de 2e week in toeristisch gebied (Los Cristianos) en dat vind ik wel wat minder. Playa de la Arena en Playa del Duque vind ik wat leuker dan de stranden hier.
Oh en doe een boottochtje vanaf Los Gigantes, dolfijnen en walvissen spotten! Echt heel tof.
Qua restaurants enz heb ik niet echt tips, we hebben 2x een huisje met keuken dus zijn nog zo heel veel uit eten geweest.
Oh en nog een aanvulling Garachico en La Orotava waren allebei echt leuke stadjes.