Ik zit hier nog steeds mee (KLM is telefonisch niet te bereiken, dus heb nu maar via whatsapp bericht gestuurd), dus wil ff een poll maken.
Welke vlucht zou jij boeken? Hou het in achterhoofd dat het voor mij weinig uitmaakt of ik vanaf Schiphol of Dusseldorf vlieg, want allebei is ongeveer even ver rijden vanaf hier. Bij beide opties heb ik 1 grote koffer al ingerekend.
- Vlucht Dusseldorf - Lexington. Kost ⬠779,50. 2 tussenstoppen (waarvan 1 in Amsterdam), in totaal heenvlucht 17:15 uur onderweg, terugvlucht 13 uur.
- Vlucht Amsterdam - Lexington. Kost ⬠1089,50. 1 tussenstop, in totaal heenvlucht 12:44 uur onderweg, terugvlucht 10:44 uur
Ik neig zelf nu naar Amsterdam - Lexington omdat ik het idee van 1 overstap eigenlijk wel heel fijn vind en dan ben ik natuurlijk gewoon minder lang onderweg (want bij die 17 uur vanaf Dusseldorf zit het 1,5 uur rijden en 2 uur rijden natuurlijk niet eens ingerekend), maar aan de andere kant voel ik me dan ook weer een beetje een dief van eigen portemonnee?