Dankjewel! Ik ga even kijken of hier nog wat tussen zit dat ik eerder niet had opgeschreven
O ja en als je kans hebt om een stand up comedy avond bij te wonen: doen! Vond ik erg leuk.
Yay!!
Wij zijn net terug van onze vakantie naar Tenerife, maar zitten nu alweer te kijken naar een stedentripje naar Londen vlak voor de kerst. Ik zag dat er hier al een aantal tips waren gegeven voor Londen, maar in welke buurt is het het meest gunstig om een hotel te vinden als je voornamelijk gaat voor kerstinkopen? Ik zag onder andere dit hotel voor een redelijke prijs, maar heb geen idee of het gunstig gelegen is en of het een goed hotel is. En is 3 dagen lang genoeg of is 4 dagen meer aan te raden? Ook twijfelen we tussen reizen met de trein of het vliegtuig. Er zit nog aardig verschil in reistijd en prijs als ik het zo zie. Wat raden jullie aan? Als we met het vliegtuig gaan, is het dan handiger te kiezen voor Heathrow of London City? En heeft iemand verder nog tips? Leuke restaurantjes of winkeltjes die we niet mogen missen, etc.
Ja! Als ik vanaaf tijd heb zal ik er oven voor zitten
Iemand tips voor Corfu? Ik ga er in september 10 dagen naar toe. We willen een scooter huren en het eiland over crossen. Wat mogen we niey missen? Oh en we verblijven in Gouvia.
Ohh Londen met kerst is echt mijn lievelings! Ik zit nu nog wel in de zomer stemming maar je maakt me wel enthousiast ook weer naar vluchten te gaan kijken haha.
Kensington (waar het hotel in je link ligt) is een prima wijk om te verblijven, vooral met kerst eigenlijk omdat er veel dure huizen staan en dure winkels zitten met dus ook mooie kerstversiering Het metrostation dat het dichtst bij zit is High Street Kensington zie ik, en vanuit daar kun je ook met maar 1x overstappen makkelijk in Notting Hill / Oxford Circus / Piccadilly Circus komen! Voornaamste plekken waar de winkels zitten eigenlijk. (Sowieso handig even de metro kaart te bekijken qua locatie!) Ook zit je hotel redelijk in de buurt van Harrods etc en ook het National History Museum wat altijd heel leuk is omdat ze er met kerst een grote schaatsbaan hebben
Zal later nog even terugkomen op je vragen en andere Londen kerst tips haha hopelijk kun je hier al wat mee!
Iemand hier weleens naar Wit-Rusland geweest? Ik ga in november anderhalve week de natuur in daar.
En misschien nog iets doms maar ik moet dus een visum aanvragen, maar ik heb echt geen idee hoe Moet ik helemaal naar Den Haag daarvoor?
Heeft iemand tips voor Keulen? Overnachting/eten/shoppen/bezienswaardigheden
Ik was er vorig jaar maart voor 10 dagen, hadden een campertje gehuurd en het hele eiland rondgereden (2700km gemaakt), echt wel goedkoop gedaan, veel zelf gekookt (behalve in Reykjavik), allerlei proviand van huis meegenomen, geen gletsjertours of sneeuwscootertrips en dat soort dure dingen gedaan en wij waren ā¬1500 pp kwijt inclusief alles.
De mooiste dingen zijn allemaal gratis, de natuur is fantastisch en kost niks, het noorderlicht zie je gratis als je op een donker plekje parkeert, maar de ānormaleā dingen zijn gewoon duur, een ui in de supermarkt kost ā¬2, een kilo kipfilet is zo ā¬10, dan kun je nog zulke goedkope dingen verzinnen om te eten, maar elk simpel gerecht dat je in je campertje kookt kost alsnog veel.
Whahaha ik kan geen instant noodles meer zien na IJsland, dat was echt een beetje onze standaard budget maaltijd Ik denk dat wij ook rond de 1500 euro p.p. kwijt waren. Ook rondreis over het hele eiland gedaan.
Oh ik wil wel weer terug
Dat absoluut!
Volgend jaar willen mijn vriend ik en ik naar Zuid Afrika en het maakt ons niet zoveel uit wanneer. Wat is nou echt de beste tijd? En welke dingen mogen we niet missen?
Ik zou wel echt een auto huren en per dag in andere dorpjes slapen en echt niet in Reykjavik blijven want dat heb je zo gezien!
Ik vond het wel erg duur en heb zelf gekookt vega want vlees is al helemaal duur. Beleg hadden we zelf meegenomen zodat we enkel brood hoefde te kopen.
Zelf heb ik gesnorkeld in Silfra, brood gebakken in laugarvatn, gletsjer beklommen en walvis tour gedaan.
Zou anders kijken voor zoān auto waar je in kan slapen als je zo kort ga kan je gewoon elke dag je dag bepalen wat je gaat doen etcā¦
Oja kwam hier zelf om te vragen of iemand tips heeft voor Griekenland. Wij houden van actieve vakanties waar wel strand ook dichtbij is. Waar we evt kunnen kanoƫn, beklimmen oid.
Wil zelf rond de 600 zitten voor vlucht en accommodatie(2pers) Iemand tips???
Oh super! Heb je nog tips voor andere wijken/straten waar ik zou kunnen kijken voor hotels? Had de chat geopend bij d-reizen, zij gaf me Bayswater als tip. Bedankt alvast!
Wie weet een leuk hotel in (de buurt van) Keulen en wie is daar sowieso bekend? Is het leuk om je daar een dag of 3 te vermaken, eventueel een keertje de stad uit naar een ander gebied?
3 dagen is wel heeel lang!
Ik ga ook met vriendinnen twee dagen naar Keulen, dus ik hou dit even in de gaten voor tips!
Bonaire? Mooi land, lekker warm, maar wel rustig en niet groot dus vooral chillen haha.