Ik begon in Kroatië en vloog naar Split (geweldige stad, een van m’n favorieten), nam de bus door naar Zadar en toen de bus naar Zagreb. In Kroatië zelf dus niet m’n interrailpas gebruikt. Vanaf Zagreb de trein naar Ljubljana in Slovenië, Trieste in Italië, door naar Wenen in Oostenrijk, Praag in Tsjechië en tot slot naar Budapest voor een week Sziget festival. Na deze week met de Sziget Express helemaal kapot terug naar Nederland. Het was echt geweldig en zou het zo weer doen!
Dankje voor het delen van je route! Klinkt echt als een mooie route
Ik was een paar jaar geleden in het Raddison Blu in Antwerpen en vond dat toen wel chill. Ook waren mijn vriend en ik een keer een weekendje in Amersfoort in B&B In Negentienvijf en dat is ook heel goed bevallen. In de Ardennen zijn we ooit in La Passerelle in Grandhan geweest, waar vooral het restaurant echt een aanrader was. Geen idee of zoiets is wat je zoekt, maar deze plekken vond ik heel leuk En anders is misschien knokke of blankenberge ofzo leuk? Aan de kust, vast wel wat luxe te vinden en dicht bij Brugge dus dat is ook leuk!
Iemand ervaring met het aanvragen van een ESTA (voor Amerika dus)? Ik verblijf 2 weken in Amerika en ga dan door voor 2 weken naar Canada maar weet niet wat ik in moet vullen bij de vraag: Reist u naar de V.S. op doorreis naar een ander land?
Als ik kies voor de optie ‘ja’ dan hoef ik niet gegevens over mijn contactpersoon in de USA en mijn verblijfplaats in te vullen, terwijl ik daar toch 2 weken verblijf en ze dit denk ik wel willen weten. Ik moet dan alleen een contactpersoon invullen voor noodsituaties.
Ik zou nee doen. Op doorreis zou voor mij meer zijn dat je er echt kort verblijft en snel weer in het vliegtuig stapt.
Kleine toevoeging: ik ga maar 5-6 dagen dus t moet ook een klein beetje bereisbaar zijn
Ik zou gewoon ja invullen, adres is niet zo belangrijk. Gewoon je eerste hotel doen is prima.
Club Med! Zit ook in Europese landen
Zo herkenbaar, die nervositeit! Maar in NZ kun je ook nog van alles kopen dus als je iets mist is het geen wereldramp gelukkig
Hoe lang is je tussenstop op Singapore?
23u?! Pfff wat lang! Mij leek 10u op Dubai al lang. Blijf je al die tijd op het vliegveld of ga je even de stad in/hotel opzoeken?
Oh my… dat is wel heel lang Wilde al zeggen dat er op de luchthaven genoeg te doen en te zien is maar ik heb op de heenreis een tussenstop van 3 uur en terug 9 uur
De vorige keer heel veel rondjes gelopen, mezelf volgevreten in de foodcourt (aanrader!
) en er schijnt ook nog een bioscoop te zijn.
Denk het niet! Ik ben daar todaydream
Hahaha lekker handig verwoord van me Maar ben al flink aan het aftellen, over drie weken ben ik er al!
Misschien een beetje gekke vraag maar als je de pil slikt, hoe moet je dat doen met tijdsverschil? Ik ga binnenkort naar Japan en lees overal weer wat anders haha
Ik zou de tijd van hier aanhouden. Ben je zeker weten goed
Als dat niet uitkomt met slapen dan gewoon ervoor of erna
Ik denk dat ik mijn keuze gemaakt heb om de eerste week van oktober 5 dagen alleen naar de zon te gaan, op Tenerife. Suuuper spannend en het aanbod lijkt niet zo heel groot van wat er nog beschikbaar is maar zodra ik mijn nieuwe loon heb ga ik boeken. Iemand nog een goede tip?
Inderdaad zoals @Krabsalade ook aangeeft, is Adeje veel leuker dan de enorme toeristische plekken als Las Americas. In Las Americas werd ik echt gillend gek, terwijl Adeje gewoon mooi is met gewoon originele zwarte stranden enzo.
Oh en huur een autootje om de Teide op te gaan, vond dat echt prachtig.
Jaa klopt! En ik vond Noord-Tenerife eigenlijk nog het allermooist qua flora en fauna, maar daar is het weer nogal onbetrouwbaar en waait het heel hard.
Voor iedereen die op zoek is naar leuke eetplekjes in Parijs of gewoon van mooie filmpjes houdt: