Ik heb deze zomer ook geinterraild! Utrecht - Berlijn - Warschau - Krakau - Bratislava - Budapest - Zagreb - Pula - Wenen - Utrecht
Vanuit Bratislava zijn we ook in de omgeving van Partizanske geweest maar daar werden we rondgereden door een Slowaakse vriendin, was heel mooi maar zonder auto kan je daar weinig denk ik.
Pula is vrij lastig te bereiken met trein, met de bus wel oké maar duurt wel lang, maar wij zaten op een camping aan zee en het was absoluut worth it
️ In één dag van Pula naar Wenen zou ik niet aanraden trouwens, we wouden eigenlijk overnachten in Ljubljana maar alles was superduur daar en we waren al aardig door ons budget heen dus toen zijn we in een keer doorgegaan. We waren toen ook al een goede drie weken onderweg dus sowieso al vrij gaar, als je het op de heenweg zou doen is het beter vol te houden denk ik.
Wenen naar NL was ook een lange reis maar met een aantal overstappen om even wat te lopen vond ik dat beter te doen.
Wij wouden dit rondje eigenlijk andersom doen trouwens, maar dan zouden we vrij onvermijdelijk tijdens Sziget in Budapest zitten en dan zijn alle hostels daar volgeboekt en we wouden niks boeken van tevoren. Weet niet of je Boedapest wil doen maar het is wel echt handig om er rekening mee te houden wanneer Sziget is