Ah jammer, maar in Sydney zelf is gelukkig ook heel veel te zien In die periode is het treinspoor tussen Epping en Chatswood (dus zeg maar het hele centrum en verder) gesloten, dus houd rekening met irritante bussen ipv treinen. Volgens mij is het andere spoor dat rond het centrum gaat (City Circle) nog wel open. Ik verwacht dat ik er dan nog ben, maar ik ben ook aan het solliciteren op banen in Nederland dus misschien moet ik plotseling naar huis.
@Vesta Ik zou bij aankomst op het vliegveld direct een Opal Card kopen, daarmee kun je gebruik maken van al het OV. Op zondagen betaal je 2.70 dollar voor de hele dag met je Opal Card, dus dan neem ik vaak de ferry of ga ik naar de Blue Mountains (ongeveer 2.5 uur met de trein vanaf Central). Qua eten moet je Darling Harbour en Circular Quay vermijden, in the Rocks is het ook nog vrij toeristisch maar de meeste restaurants zijn daar wel prima. Mijn favoriete restaurant is Gigiās in Newtown, dat is een veganistische Italiaan en de pizzaās zijn daar zo enorm goed dat je de kaas echt niet mist. Wat voor dingen vind je verder leuk om te zien/doen? Dan kan ik misschien gerichter tips geven haha.