Super! Ik hoorde van anderen hele goede verhalen over the Rock, dus dat is zeker een goed idee! Er zijn meerdere specerijen boerderijen, dus die kun je vanuit het hotel prima boeken. Degene van ons zat tussen ons resort (Seacliff) en Stone Town in.
Sowieso bieden alle hotels de mogelijkheid om tripjes te boeken en overal in de stad lopen mensen rond die je willen helpen. De mensen zijn echt ontzettend vriendelijk, dus je kunt het op straat zo vragen, iedereen spreekt ook behoorlijk goed Engels!
Ik heb voornamelijk met creditcard betaald, maar zorg wel dat je altijd cash bij je hebt. De meeste winkels/restaurants accepteren alleen cash, daarin maakt Dollar/Shilling niet uit.
Ik kon bij mijn hotel met creditcard geld opnemen, dus dat kun je vragen.
Daarnaast kon je bij Barclays ook pinnen met een ING en Rabo pinpas. Dit is een ATM machine die in Stone Town zit, even verder dan het huis van Freddy Mercury. Als je hem zoekt op Google maps zit hij tegenover Waiz Fashion and Design.
Verder is geld opnemen meestal alleen mogelijk met creditcard, pinpassen accepteren ze niet zo veel.
Wij hadden zelf al onze casa’s via airbnb geboekt dus als je deze wilt weten moet je maar een berichtje sturen!