Sorry had over het camper gedeelte heen gelezen hahah, wij hebben huurauto en hotels gedaan. Hebben zelf thuis een camper dus we zouden het niet doen voor de ‘camper’ ervaring en het kostte gewoon een stuk meer. Ook vindrn we altijd met een camper een stad bezoeken lastiger is, omdat je ‘m minder makkelijk kan parkeren dan een auto. Zelfde geldt voor drukke bezienswaardigheden.
Budget vind ik lastig want ging nog even met pappie en mammie mee
. Maar voor avondeten waren we met 3 zo’n 90 cad kwijt met drankjes, wel uit eten gaan.
Wij zijn naar calgary gevlogen en daar de stampede meegemaakt wat zoooo tof was. Kan dat echt aanraden! Toen Banff (mn favoriet), Jasper, 100 mile house, whistler (vond ik heel gezellig, wel tering druk met restaurantjes dus zou iig reserveren daar), tofino (heeeel leuk alleen zo ver weg, maar kan t toch aanraden en dan vooral Rainforest trail), victoria (super leuk stadje), vancouver (1 van mn favoriete grote steden ooit) en toen zijn we een beetje langs de Amerikaanse grens teruggegaan naar Calgary maar durf echt niet te zeggen hoe die plaatsjes heetten (iets van nelson geloof ik).
We hadden 3 weken en dat vond ik wel goed eigenlijk! Als je verder mog vragen hebt, let me know!