Wat je even kwijt wilt #21

Oh leuk! Welke heb je gekocht?

En heb je nog aanraders voor leuke spelletjes?

Ik heb net ook zo genoten van pindakaas! Ik koop meestal wat voor handen is in de supermarkt waar ik dan ben, maar nu was het Calvé met nootjes. En dat is dus echt de bom op goed volkoren brood. <3

1 like

Zie het topic met de laatste aankoop.

Ja saboteurs vind ik onwijs leuk!! En de rest moet ik nog spelen.
Hadden ervoor op bol.com naar alle spellen gekeken en zo een lijstje gemaakt met wat we wilde hebben.

Outlet is in Almere en dacht ik tot 1500 uur open. Dus je kan er nog naar toe.

3 likes

Haha Almere is wel 2 uur reizen voor mij!

Saboteur ken ik ja, is leuk!

1 like

Ben net een uur terug uit Lissabon en nu al heimwee :persevere: ik hou zo van vakantie maar moet nu 6 mnd wachten tot de volgende

1 like

Wat een fijn vooruitzicht! Ik heb pas een heel epistel over Lissabon getypt in het vakantietopic, hoop dat het linken zo werkt:

2 likes

Ja dit. Ik wil gewoon een lekker ontbijt bestellen. De opties zijn Subway of tosty business. Je kunt bij deliveroo wel monkey coffee en dunkin donuts bestellen, maar ik weet niet vanaf hoe laat dat kan eigenlijk…

Oh wtf, ik had helemaal niet beseft dat de pont ook OV is en dus misschien mee gaat staken

Samenvatting

Ik woon in Noord dus wel vrij handig om te weten :sweat_smile:

Maar wel grappig als je dan inderdaad door de IJtunnel mag fietsen!

2 likes

Ik heb uiteindelijk bij Pims besteld, die broodjes zijn ook echt superlekker

1 like

weggg

Het is echt top. Maar hoe bedoel je, levert broodjes? Gewoon de kale broodjes? Want zij maken toch alles zelf of ben ik er in getrapt?

Gewoon de kale broodjes inderdaad! Ik weet ook niet of ze alle broodjes leveren hoor, maar wel een aantal.

1 like

Zou het heel stom zijn om een schouderbrace te kopen zonder medisch advies?

Ik ben sowieso al kind aan huis bij de dokter momenteel en heb geen zin om me ook daarvoor nog eens door te laten verwijzen (en al HELEMAAL geen zin in kinesitherapie en rugschool en dat soort ongein want daar moet ik dus steeds een halve dag vrij voor nemen).

Er zit al een aantal dagen een wesp bij mijn raam. Ik heb mijn slaapkamerraam in principe altijd open maar hij vliegt telkens naar binnen en werd vanochtend zelfs wakker van zijn gezoem. Het lijkt alsof hij in het raamkozijn op zoek is naar een gaatje. Zou ie een nest willen bouwen? Durf nu m’n raam niet meer open te doen en het is echt vreselijk benauwd nu :expressionless:

Ja daar ben ik dus ook “bang” voor, maar ik praat mezelf maar aan dat zo’n ding in het slechtste geval helemaal niks doet :grimacing:
Ben je jarig trouwens? Gefeliciteerd!

1 like

Volgens mij is het nu inderdaad de tijd van het zoeken naar plekken voor nesten! Ik heb ook last van grote koninginnen die mijn kamer invliegen (en gelukkig ook weer eruit). Kan je het gaatje niet afplakken met tape?

Oooh haha nou evenwel gefeliciteerd haha :confetti_ball:

1 like

Ik ben een soort van carne asada aan het maken.
( ik zeg soort van want je hebt een soort steak nodig wat je dan medium rare maakt. Maar mn moeder heeft een “vlees wat lang in de oven moet en zacht word” obsessie dus kan wel vragen neem steak mee maar ze komt dan thuis met rib lap…)
Maar nu ruikt mn hand zo lekker naar knoflook, jalapeno , limoen , sinas appel en koreander. Zit als een bezetene aan mn hand te snuiven.

6 likes

Hier ook. Gisteren ook al. Overdag. Lekker nutteloos.

Wat is het toch gek vies weer.

En ik heb echt de meest luie zondag ooit pfff. Net mezelf uit bed weten te slepen om te douchen, bed afgehaald en half opgemaakt. Nu moet ik er weer van bijkomen :sleeping:

Gelukkig hoef ik verder alleen boodschappen te doen en vnv bij mn zusje eten.

3 likes