Ik had plannen voor de zomer om met iemand te gaan reizen maar die zijn in het water gevallen. Nu ben ik 4 weken (
voor het eerst in JAREN) vrij in juli en augustus en aan het bedenken wat ik wil doen, ik wil wel heel graag weg want dat is echt heeeeel lang geleden en vind het leuk om naar iets uit te kijken. Plus het is voor het eerst dat ik ook daadwerkelijk een beetje geld heb eigenlijk.
De enige vriendin die rond die periode ook (zo lang) vrij heeft is dan in Colombia en vroeg of ik met haar mee wilde. Dat lijkt me wel echt heel leuk, we kunnen goed samen lange tijd doorbrengen en ik ben dol op mooie natuur, wandelen etc. Maar: ik ben nog nooit buiten Europa geweest dus weet niet of het een te âheftigâ land is om heen te gaan? Die vriendin is trouwens een mega ervaren reiziger en spreekt ook redelijk Spaans, ik zou in ieder geval wel proberen om mijn Spaans een beetje op te krikken voor die tijd, vind ik ook leuk.
Het alternatief zou zijn interrailen, denk dat ik dan of richting Oost-Europa of richting Scandinavië zou gaan, lijkt me beide heel erg leuk. Ik heb nog nooit alleen gereisd maar ben wel graag alleen en leg ook wel makkelijk contact, en ik zou het kunnen combineren met een of twee bezoekjes aan vrienden die daar wonen. Misschien krijg ik ook nog wel een vriendin zo ver om het eerste stuk met me mee te gaan.
Eh ja nogal random vraag dit maar wat zouden jullie doen? Kom er zelf niet helemaal uit.
- Met vriendin naar Colombia
- Alleen gaan interrailen door Europa