Proto!
Niet Maggie blue, vreselijk vies eten. Ik vind koeien en kaas ook leuk of batista voor lunch
Dit is t geworden en we hebben er heerlijk gegeten, bedankt voor de tip! Uiteraard ook aan de anderen voor de tips !
Weet iemand een lekker Mexicaans restaurant tussen Dordrecht en Gouda? We eten allebei vegetarisch.
In Gouda heb je Xochimilco, vind ik zelf een erg lekkere Mexicaan! Casa Chow is ook leuk, beetje streetfood-achtig maar niet uitsluitend Mexicaans. Qua eten niet uitzonderlijk maar vooral een leuke sfeer!
Het is sabor sabor geworden in Rotterdam! Echt heel lekker, authentiek Mexicaans, vriendelijk personeel en goede cocktails en sangria.
heeft iemand toevallig een tip voor een kerstige lunch of diner in omgeving Den Haag / Delft / Rotterdam ? Liefst gewoon leuke sfeer en niet te fancy.
Ik zoek me zelf een ongeluk maar kan weinig vinden wat niet toeristen trekpleister is of beetje kerstig is.
Ivm de kerstsfeer dacht in aan Des Indes. Maar het is wel een fancy hotel. Met kerst hebben ze leuk uitgepakt qua decoratie. De reguliere kaart voldoet misschien wel, ze bieden ook high tea aan trouwens.
(Ik was er laatst en vond het niet té fancy, maar dat is ook weer persoonsgebonden.)
Kafka? Niet super bijzonder qua kaart, maar volgens mij wel leuk versierd
neeeeee alsjeblieft niet Kafka
dit café is een scam met achterlijke prijzen
misschien van kinsbergen?
Heeft iemand tips voor restaurants in Enschede? Ik eet vegetarisch dus liever geen steakhouse, verder mag het van alles zijn
Sushi bij TAO. Wel prijzig maar heerlijk
Carlina’s Latin Cuisine, en dan de Culinaire reis als vegetarische optie, is GE-WEL-DIG. En het Paradijs is een vegetarisch restaurant, lekker en hele leuke setting.
Loev heeft ook wel veel lekkere vega opties en Verso is een goede (luxe) Italiaan.
Joan!
Moet je wel een budget hebben van een paar honderd euro haha. Zeker goed restaurant maar wel met een Michelin ster inmiddels dus🤑
Het Paradijs? Is vega of vegan en heel leuk van binnen, beetje hippie maar gezellig en ik heb er erg lekker gegeten (wel 5 jaar geleden ofzo).
Heeft iemand een tip voor een restaurant waar je goed asperges kan eten in Deventer? Liefst met ook genoeg vega opties ook.
Iemand een tip voor een leuke lunchplek in Zutphen? Waar je misschien ook leuk buiten kan zitten?