Ik heb van mijn Antwerpse collega’s Madonna, Nebo en Invincible getipt gekregen voor mijn eigen tripje. Alleen Madonna is hiervan open op zondag. Zij zijn wel echte kenners, dus ik ga er blind vanuit dat dit goede tips zijn haha, ben er zelf nog niet geweest. Anders zou ik ook even in de Gault&Millau app kijken, staan ook gelijk goede chocolatiers op waar je even langs moet.
Dit ziet er top uit dus heb gereserveerd! Thanks voor de tip
Heeft iemand een tip voor een lunchroom in Eindhoven waar ze lekker Nederlandse dingen serveren dichtbij de stad/station? Ik neem een vriendin mee uit Australië en wil haar graag kroketten of uitsmijter laten proberen
Zoet en zout? Ik vind alles daar typisch Hollandse lunch en zit midden in het centrum. Half-eentje is perfect voor je vraag, want zowel een kroket als een mini uitsmijter. Het is in het weekend wel altijd druk maar zoveel tafels dat je voor mijn gevoel nooit héél lang hoeft te wachten
Ja die zag ik al maar nog nooit geweest zelf. Maar leuk dus? Thanks!
Ik vind het niet heel bijzonder qua sfeer / om te zitten, maar wel prima eten en goede porties dus wat mij betreft wel een goede keuze!
Ik heb laatst bij café LouLou geluncht, ben geen fijnproever maar degene met wie ik er was en ik vonden het heel lekker en de sfeer vond ik ook leuk. Het heeft wat Aziatische invloeden, maar mijn broodje kroket was lekker en het brood was ook echt goed.
Dankje, maar het was voor gister!
Spuitelf. Waar ben je uiteindelijk geweest?
Anne en Max, heel iets anders maar dat zat op de route voor de DDW
Heeft iemand nog tips voor een lekker en goed restaurant in Doetinchem?
Wij gaan binnenkort een paar dagen weg in de buurt van Doetinchem en zouden graag uit eten willen.
Geen voorkeur voor bepaalde keuken
Restaurant de zaak! Ik ben er zelf nog niet geweest maar hoor er vaak goede verhalen over van m’n omgeving
Aantal jaar geleden in de Zaak geweest en vond het toen goed en heel attente bediening. Gringo’s zit er al eeuwen en is ook wel aardig. Lev Foodbar schijnt ook goed te zijn.
Lola (Italiaans) en Macamba zijn beide ook aanraders!
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar Lokaal heeft onlangs een groene michelinster gekregen dus dat is vast ook een aanrader!
Stampij! is ook heel lekker!
Gisteren ben ik uit eten geweest naar ‘de Saffraan’, een fine dining restaurant in Amersfoort. Was een verrassing, en toen ik zag dat het restaurant op een boot was vond ik het al leuk! Maar echt heerlijk gegeten.
Even een paar foto’s. Ze hadden verder ook een alcoholvrij drankjesarrangement afgestemd op de gangen, dus heb daar ook een paar van genomen. Eentje was een soort mocktail van groene ijsthee met kruiden en peper, en de ander een alcoholvrije mousserende rode wijn oid met rood fruit en kersen. Die was top!
Ziet er goed uit! Die gaat op m’n lijstje.
Vind het leuk dat ze een mocktail arrangement hebben. Dat hebben ze bij de Portier in Nijmegen en dat is echt lekker samen met de gerechten.
Binnenkort ga ik een nachtje naar alphen aan den rijn, heeft iemand nog tips voor restaurants om te lunchen en dineren ?
Buuren!