Restaurant tip topic

Maeve of Hemel & Aarde in Utrecht? Allebei luxe maar ik vond het niet stijf.

1 like

Ben je nog op zoek naar een tip, of ben ik gruwelijk te laat nu een maand later haha?

Nou de tips van @Nefertiti waren top, ben naar Hemel en Aarde geweest en vond het erg geslaagd.

Maaarrrr extra tips zijn altijd welkom! Dus kom maar door!

2 likes

Ik heb vorige week bij De olde marckt in Aalten gegeten.

Echt heel lekker! We hadden een poosje geleden al gereserveerd vanwege het wildseizoen en we dit restaurant aangeraden kregen, vlak daarna kregen ze een michelinster. Het zal nu dus wel storm lopen qua reserveringen maar het is echt een aanrader.

5 likes

Heeft er iemand tips voor een gezellig / romantisch (donker/kaarsjes) restaurant in Den Bosch? Bistro, klassiek, seizoensgebonden, zuurdesembrood, goeie wijnen, die vibe een beetje.

1 like

Iemand een tip voor een goed fine dining restaurant (mag evt met ster) waar je ook mooi kunt overnachten?

Herberg Onder de Linden?

2 likes

mearkas

2 likes

Kop van 't Land bij Dordrecht, aan de rand van de Biesbosch: https://www.kopvanhetland.nl/

Ik heb er zelf nooit geslapen, wel gegeten. Echt een aanrader (alles vega trouwens). Volgens mij moet je wel een hele tijd van tevoren reserveren voor een overnachting.

3 likes

Kaatje bij de Sluis! Ook het ontbijt is in fine dining style :ok_hand:t2:.

2 likes

De Nederlanden (in Vreeland, eigen hotel) of Huisje James vlakbij Apeldoorn (bij Van der Valk Cantharel, naast hotelkamers verhuren ze ook een boerderijtje en een blokhut).

1 like

Ik vond Huisje James leuk, wij hebben in het van der Valk geslapen. Daar heb je evt ook een (kleine) wellness. Vegetarisch eten was heel goed en alcoholvrije drankjes erbij ook. Je wordt ook echt heel leuk ontvangen maar dat ga ik niet spoileren haha. Enige wat ik daar minder vond, was dat de bediening soms wat aan de chaotische kant was. Ik kreeg bijvoorbeeld een keer toch iets met vis (werd heel snel weggehaald hoor) en een keer was het even onduidelijk of er in een gerecht wel/geen alcohol in zat. Maar dat net niet alles klopt merk je opzich wel vaker als verschil tussen fine dining en restaurant mét ster.

En met ster en eigen hotel: Central Park in Voorburg echt een enorme aanrader.

1 like

The church in Arnhem

1 like

Tips in Antwerpen:

• Fine Fleur en slapen in Botanic Sanctuary.
  • August (eten en slapen)
2 likes

Misschien een open deur maar bij de librije kan je ook mooi overnachten.

2 likes

Orangerie de Pol is ook leuk! Restaurant in een kas en ze hebben ook een arrangement met overnachting.
Ik heb er tijdje geleden gegeten en dat was echt heel goed. En heel bijzondere plek

1 like

Tip voor glutenvrije eters, pizza bij LOLO in breda.
Heerlijk!!