Jaaa thanks @cappuccino en @centralpark, superfijn! Ik ga ze snel bezoeken ![]()
Tapas Y Salsa in Den Haag! Sowieso een mega aanrader voor eten, super lekker en ook niet duur. Dit restaurant is helaas heel lang dicht geweest ivm de explosie in Mariahoeve. Wij kwamen er vroeger heel veel en toen werd het altijd gerund door 1 iemand, weet eerlijk gezegd niet hoe dat nu is maar denk het zelfde
Thanks!!
Curries & Candles in Gouda.
’ t Golfje in Terschelling misschien? Gerechten door 1 persoon, uitserveren en wijnen wel door zijn partner. Klein restaurant, heerlijk eten. Fijne mensen.
Ben een midweekje op de Veluwe! Kent iemand toevallig een afhaal sushi restaurant ergens in Apeldoorn/Eerbeek/Dieren ofzo met goede sushi?? ![]()
ik vind yume in apeldoorn altijd lekker! en de ah heeft tegenwoordig een eigen sushi afdeling, daar kan je ook bestellen. vind ik ook goed te doen, zeker voor thuis!
Tippie voor de mensen die graag naar Onder de Linden in Aduard zouden willen maar duur, nu bij Wijck voor 60 euro:
Ik heb deze gereserveerd
stond al lang op mijn lijstje maar normaal (voor mij) prijzig en niet bepaald om de hoek!